امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10626 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عناوین ایام هفته تامین اجتماعی اعلام شد

خبرایران: مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی از نامگذاری ایام هفته تامین اجتماعی خبر داد و گفت: ایام این هفته براساس ماموریت ها و راهبردهای مرتبط با سازمان نامگذاری شده اند.
عناوین ایام هفته تامین اجتماعی اعلام شد

به گزارش خبرایران از سازمان تامین اجتماعی، امیرعباس تقی پور افزود: ایام این هفته به ترتیب با عنوان «تامین اجتماعی و پاسخگویی»، «کارآمدی سازمان تامین اجتماعی با خدمات غیرحضوری»، «تامین اجتماعی؛ زنان و کرامت خانواده»، «تامین اجتماعی، همدلی و همزبانی با شرکای اجتماعی و اقتصاد مقاومتی»، «تامین اجتماعی، تلاش و خدمت صادقانه»، «رفاه، سلامت و فرهنگ تامین اجتماعی» و «تامین اجتماعی، مشارکت، خلاقیت و بهره وری» نامگذاری شده اند.

وی تصریح کرد: در ایام هفته تامین اجتماعی برنامه های مختلفی برای معرفی خدمات این سازمان و ارتقای تعامل با شرکای اجتماعی در نظر گرفته شده است.

تقی پور گفت: تجدید میثاق با امام راحل، دیدار و گفت وگو با مسوولان کشوری، برگزاری نشست خبری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اصحاب رسانه، حضور مدیرعامل سازمان در جمع کارگران و بیمه شدگان و گفت وگو با آنان و دیدار با کانون های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی از برنامه های هفته تأمین اجتماعی است.

مشاور مدیرعامل افزود: همزمانی هفته تأمین اجتماعی با ایام ماه مبارک رمضان، امکان استفاده از این ظرفیت را فراهم کرده و در یک برنامه هماهنگ بیش از 500 نفر از مدیران و روسای شعب این سازمان در سراسر کشور با حضور در مساجد به پرسش های بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان پاسخ داده و مسایل آنان را بررسی خواهند کرد.

19 تا 25 تیر ماه هفته تامین اجتماعی نام گرفته است.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب