امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10642 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طی اجرای فاز دوم طرح خط سفید صورت گرفته است؛

اجرای 30 هزار متر طول خط کشی محور در 12 معبر جمع و پخش کننده منطقه 22

خبرایران: حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه 22 در راستای اجرای طرح خط سفید و ترویج فرهنگ رانندگی صحیح، در فاز دوم اجرای این طرح، 30 هزار متر طول خط کشی محوری اجرا کرده است.
اجرای 30 هزار متر طول خط کشی محور در 12 معبر جمع و پخش کننده منطقه 22

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، فاز 2 طرح خط سفید در محدوده شمال غرب تهران، از 15 خرداد ماه آغاز شد و تا 10 تیرماه ادامه یافت.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22 با اعلام این خبر گفت:  طی مدت زمان اجرای این طرح،  با امحا و اصلاح 13 هزار و 500 متر از خطوط محوری قدیمی، 30 هزارمتر طول خط کشی محوری در 12 معبر جمع و پخش کننده موجود صورت گرفته است. نصب 300 عدد تابلوی انتظامی، 300 مورد مناسب سازی برای تردد عابران پیاده همچنین اجرای 170 مورد پارکینگ حاشیه ای ، 700 مترمربع هاشور و اجرای خط کشی عابر پیاده در حدود 200 محل نیز از جمله اقدامات انجام شده همزمان با اجرای فاز 2 طرح خط سفید در منطقه 22 بوده است.

وی در ادامه صحبتهای خود افزود: « عبور و مرور نادرست خودروها و رفتار های غلط ترافیک یکی از مهمترین دلایل بروز آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی در شهر تهران است و اجرای طرح خط سفید می تواند نوعی فرهنگسازی برای مقابله با این اتفاق ناخوشایند در پایتخت باشد. از این رو اجرای طرح با اقدامات مکملی چون برگزاری همایشهای آموزشی برای رانندگان و شهروندان، در اولویت اقدامات شهرداری منطقه است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب