امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10653 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آماری که باز کفر «آقای خاص» را در می آورد

10 مربی برتر لیگ برتر انگلیس بر اساس امتیازهای کسب شده اعلام شدند/ ژوزه مورینیو در رتبه سوم رده‌بندی قرار گرفت

خبرایران: برترین مربیان تاریخ لیگ برتر را شبکه اسکای نیوز معرفی کرده ، انتخابی که در آن فرگوسن در صدر است ، جایگاه دوم را آرسن ونگر در اختیار دارد و بعد نوبت مورینیو می شود!
  10 مربی برتر لیگ برتر انگلیس بر اساس امتیازهای کسب شده اعلام شدند/ ژوزه مورینیو در رتبه سوم رده‌بندی قرار گرفت

سایت کانون مربیان ایران نوشت: شبکه خبری اسکای اسپورت، 10 مربی برتر لیگ برتر انگلیس بر اساس امتیازهای کسب شده در هر بازی، تعداد بازی‌های تحت هدایت و عناوین کسب شده معرفی شدند. مربیان اسکاتلندی، ایتالیایی، فرانسوی، پرتغالی و اسپانیایی در این لیست دیده می‌شوند. سر آلکس فرگوسن با یازده عنوان کسب شده به عنوان بهترین مربی معرفی شد. منچستریونایتد 810 بازی تحت هدایت او بود که از هر بازی 2.16 امتیاز گرفت. مربی بعدی آرسن ونگر است. سرمربی فرانسوی آرسنال با 714 بازی و میانگین 1.99 امتیاز که با کسب 3 عنوان قهرمانی در لیگ برتر همراه بود در جایگاه دوم قرار دارد. سرمربی چلسی در رتبه سوم این رده‌بندی قرار دارد. ژوزه مورینیو در طی دوران حضورش در تیم لندنی 3 بار موفق به کسب جام شد. چلسی 196 بازی تحت هدایت این مربی بوده که از هر بازی 2.29 امتیاز را به دست آورده است. مربیان ایتالیایی و شیلیایی منچسترسیتی رتبه‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند. کسب یک جام، با 2.05 امتیاز از هر بازی، در مجموع 133 بازی روبرتو مانچینی را در مقام چهارم قرار داد. مانوئل پیگرینی که در حال حاضر سرمربی این تیم است، یک بار موفق به فتح لیگ برتر شده است. همشهری‌ها 76 بازی تحت هدایت او بودند که 2.17 امتیاز از هر بازی گرفته‌اند.  

  کنی داگلیش اسکاتلندی نیز تنها یک جام را کسب کرده است و در جایگاه ششم قرار گرفت. او در 238 بازی روی نیمکت تیم‌های بلکبرن، نیوکاسل و لیورپول نشست. آبی‌های لندن 76 بازی تحت هدایت کارلو آنچلوتی بودند که 2.07 امتیاز از هر بازی و یک جام را کسب کردند. رافائل بنیتس که موفق به بردن عنوانی قهرمانی در لیگ برتر نشد، در رتبه هشتم مربیان برتر قرار گرفته است. لیورپول و چلسی 254 بازی را تحت رهبری او در لیگ برتر انجام دادند. 1.91 امتیاز کسب شده از هر بازی است. ژرار هولیه که در رتبه بعدی قرار دارد، همچون بنیتس موفق به کسب جامی نشده است. لیورپول 249 بازی در انگلیس تحت هدایت او بود. دهمین مربی برتر روی اوانز است که لیورپول را در 184 بازی بدون این که جامی کسب کند، رهبری کرد. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب