امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10659 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل رایتل از خبرگزاری مهر بازدید کرد

خبرایران: در حاشیه بازدید از خبرگزاری مهر، مهندس صدری مدیرعامل رایتل با دکتر عسگری، مدیرعامل خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز دیدار کرد.
مدیرعامل رایتل از خبرگزاری مهر بازدید کرد

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی رایتل، سید مجید صدری مدیرعامل اولین اپراتور نسل سوم تلفن همراه کشور از خبرگزاری مهر بازدید و با دکتر علی عسگری، مدیرعامل خبرگزاری مهر و مدیر مسئول روزنامه تهران تایمز دیدار کرد.

براساس این گزارش، وی در این بازدید از تلاش برای توسعه محتوا و همکاری با ۱۴۰ شرکت در حوزه تولید محتوای بومی خبر داد و گفت: رایتل در بحث شبکه‌های مجازی که می تواند کاهش هزینه‌ها و افزایش دسترسی را به همراه داشته باشد نیز با ۳ سازمان قرارداد منعقد نموده و در حال فعالیت است.

صدری همچنین عنوان کرد: تمرکز خود را بر روی بومی سازی محتوای دیجیتالی گذاشته ایم و بر این اساس طی یک سال گذشته بالغ بر ۳۰ سرویس در این حوزه راه اندازی کرده ایم که ۹۰ درصد این خدمات بر روی شبکه داخلی قابل ارائه است.

مدیرعامل رایتل در پایان در خصوص تماس تصویری این اپراتور نیز گفت: برای ارائه خدمات تماس تصویری تابع قانون هستیم و هم اکنون موضوع پیوست فرهنگی موبایل که ارائه خدمات تماس تصویری نیز بخشی از آن محسوب می­شود، در شورای عالی فضای مجازی کشور مصوب نشده و تا زمانی که این آیین نامه ابلاغ نشود، این سرویس قابل ارائه نخواهد بود.


 

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب