امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10683 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کمک هزینه خرید« اسپورتیج» برای برندگان جشنواره «من، تو،ما»

خبرایران : دومین دوره از مرحله جدید قرعه کشی جشنواره «من، تو، ما» بانک تجارت برگزار شد و محمد گرمابی ، ندا گل بداغیان و محمدرضا شیاسی ارانی کمک هزینه150 میلیونی خرید خودروی اسپورتیج را از آن خود کردند .
کمک هزینه خرید« اسپورتیج» برای برندگان جشنواره «من، تو،ما»

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک تجارت، در این قرعه کشی که صبح روز دوشنبه هشتم تیر ماه برگزارشد،محمد گرمابی از شعبه 4015 استان خراسان رضوی، ندا گل بداغیان از شعبه 6020 استان اصفهان و محمدرضا شیاسی ارانی از شعبه 207 منطقه جنوب شرق تهران برنده کمک هزینه150 میلیونی خرید خودروی اسپورتیج شدند .

بانک تجارت به منظور برخورداری تعداد بیشتری از هموطنان از جوایز نفیس جشنواره " من ، تو، ما" که به صورت ماهانه برگزار می شود، امکان شرکت در این جشنواره را به صورت خانوادگی فراهم آورده و علاوه بر معرفی سه برنده اصلی کمک هزینه خریدخودرو اسپورتیج ، مبلغ یکصد میلیون ریال حواله خرید فرش دستباف به هر یک از اعضای خانواده این برندگان که حساب جاری کارت افتتاح کرده باشند، اختصاص داده است. لذا هموطنان می‌توانند با افتتاح سپرده به صورت خانوادگی شانس برخورداری خود از این جوایز را  افزایش دهند.

هموطنان گرامی جهت اطلاع از شرایط شرکت در این جشنواره می توانند به پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره 1554 تماس حاصل نمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب