امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10698 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در آستانه مجلل ترین فینال مسابقات تنیس؛

دو غول دنیای تنیس به هم رسیدند/فدرر - جوکوویچ تکرار فینال سال گذشته ویمبلدون/خوش استیل ترین بازیکن تمام تاریخ تنیس آیا برنده می شود

خبرایران: دو غول دنیای تنیس، راجر فدرر با 17 قهرمانی گرند اسلم و نوله جوکوویچ با 8 عنوان قهرمانی گرنداسلم بازهم فینال تکراری این مسابقات را در سال 2014 به نمایش خواهند گذاشت.
دو غول دنیای تنیس به هم رسیدند/فدرر - جوکوویچ تکرار فینال سال گذشته ویمبلدون/خوش استیل ترین بازیکن تمام تاریخ تنیس آیا برنده می شود

به گزارش خبرایران، این شاید آخرین فرصت برای خوش استیل ترین بازیکن تمام تاریخ تنیس، راجر فدرر کبیر، که هم اکنون با 33سال و 338 روز مسن ترین فینالیست روی چمن ویمبلدون باشد. از طرف دیگر نواک جوکوویچ آماده‌ترین بازیکن این روزهای تنیس با نمایش خیره کننده و تقریبا راحت خودش را برای نبردی دیگر با راجر فدرر آماده می‌کند. شاید تنها بازی سخت نوله در این تورنمنت مقابل تنیسور اهل آفریقای جنوبی بود که اسیر سرویس های ویرانگر کوین آندرسون شده بود.

در فینال سال 2014 جوکو در سه ست و با نتایج (4-6و6-7و4-6)در مقابل دو ست برده فدرر(7-5و7-6)قهرمان 7 دوره این مسابقات که 5 قهرمانی متوالی بین سالهای 2003-2007، به پیروزی رسیده بود.


 


دیروز فدرر با نشان دادن آمادگی و چیره دستی با حذف تمام حریفان مسابقه پای فینال را از آندی ماری تنیسور بریتانیایی در مقابل استادیوم مملو از جمعیت با اتکا به تکنیک ناب و اتخاذ تاکتیکی مناسب، با نتیجه 3-0 برنده پیروز میدان شد و تجربه خودش در این مسابقات رو به رخ حریف کشاند.

از آن طرف نوله با حساب 3-0 ریشار گاسکه مرد آماده این روزهای دنیای تنیس رو که در دور قبل مسابقات یک پیروزی رویایی و تقریبا عجیب غریب رو در مقابل واورنکا بدست آورده بود را به راحتی شکست داد تا در فینال فردا برای جنگیدن و دفاع از عنوان قهرمانیش در فیت=نال تکراری بازهم به مصاف راجر فدرر برود.

 


فردا یکشنبه در فینالی سخت و نفسگیر راجر فدرر خوش استیل و هنرمند در مقابل نواک جوکویچ کامل و جنگنده قرار خواهد گرفت. شاید تکینیک و تجربه فدرر اینبار در مقابل روح جنگجو، نستوه و هوش سرشار نوله غلبه کند تا فدرر در واپسین روزهای دوران بازیگری خود تاج مسن ترین قهرمان ویمبلدون رو بر سر بگذارد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب