امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10699 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قدردانی مدیرعامل بانک ملی ایران از عوامل آزادسازی همکار گروگان گرفته شده در اشنویه

خبرایران : دکتر عبد الناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران از عوامل انتظامی و امنیتی دخیل در آزادسازی یکی از کارکنان بانک ملی ایران در اشنویه که گروگان گرفته شده بود، تقدیر کرد.
قدردانی مدیرعامل بانک ملی ایران از عوامل آزادسازی همکار گروگان گرفته شده در اشنویه

به گزارش خبرایران، در این مراسم که با حضور مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، دکتر همتی از استاندار آذربایجان غربی، مسئولان و نیروهای نظامی، امنیتی و قضایی استان که موجب آزادی این کارمند بانک ملی ایران شده بودند، قدردانی کرد.

 استاندار آذربایجان غربی نیز با قدردانی از عوامل انتظامی و امنیتی استان که در آزادسازی کارمند به گروگان گرفته شده بانک ملی ایران در اشنویه مشارکت داشتند گفت: نیروهای نظامی و امنیتی و قضایی استان با حساسیت ویژه و قاطعیت موضوع گروگان گیری را مورد توجه قرار داده و توانستند با دستگیری گروگان گیران، کارمند بانک ملی ایران را آزاد کنند و به آغوش خانواده بازگردانند.

 در ابتدای این جلسه فرمانده انتظامی استان با ابراز خرسندی از آزادی گروگان، گزارشی از روند آزاد سازی وی ارائه و از همکاری مردم و مسئولان استان در آزاد سازی این گروگان قدردانی کرد.

 گفتنی است چند روز قبل با تلاش نیروهای نظامی، امنیتی و قضایی استان آذربایجان غربی کارمند به گروگان گرفته شده بانک ملی ایران در شهرستان اشنویه در مدت پنج روز و با دستگیری 5 نفر از عوامل اصلی و دو نفر از عوامل فرعی گروگان گیری آزاد و با سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب