امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 107 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

زین الدین زیدان؛

کریس رونالدو یک هیولاست

زین الدین زیدان دستیار فرانسوی آنچلوتی در صحبت هایی به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت.
کریس رونالدو یک هیولاست

به گزارش خبر ایران، زین الدین زیدان اسطوره فرانسوی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی کریستیانو رونالدو را یک هیولا خوانده و یادآوری کرده که به خاطر نمایش خوب او در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال این لقب را به او داده.

این فوروارد 28 ساله در دو بازی رفت و برگشت پلی آف جام جهانی موفق شد تا 4 بار دروازه تیم ملی سوئد را باز کند و گلهای فراوان و ارزشمندی را هم برای تیم باشگاهی اش به ثمر رسانده.

زیدان که این روزها به عنوان یکی از اعضای کادر فنی باشگاه مادریدی در سانتیاگو برنابئو مشغول به فعالیت است این روزها در برزیل حضور دارد و قرار است تا درمراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 نیز قرعه بردارد. او در صحبت هایی با تمجید از رونالدو گفته:« کریستیانو رونالدو نشان داده که چه کارهایی می تواند برای پرتغال و رئال مادرید انجام دهد. او نیازی به صحبت کردن زیاد ندارد. خیلی حرفها درمورد او گفته می دهد ولی عملکرد او در زمین چمن مثل یک هیولاست. شیوه ای که او با تیم ملی کشورش مقابل سوئد به پیروزی رسید، فوق العاده بود. آن هم در شرایطی که خیلی ها فکر می کردند که پرتغال به جام جهانی نمی رسد ولی کریس تیم را روی پشتش به جلو برد.»

زیدان ادامه داد:« او نشان داد که بازیکن فوق العاده ای است. من افتخار می کنم که در رئال مادرید در کنار او می ایستم و او را درتمرین تیم می بینم. او یک بازیکن حرفه ای بزرگ است. یک ساعت بل از آغاز جلسه تمرینی به زمین می آید. عملکرداو در زمین مسابقه نتیجه تلاشهای زیاد اوست. رونالدو یک الگوی واقعی است و همیشه تیم را به جلو می راند.»

بنابرگزارش سایت گل ، زیزو که در جام جهانی 1998 با تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی شده امیدوار است که تیمش در جام جهانی 2014 نیز بتوانند نمایش خوبی را به اجرا بگذارند:« دوست دارم تا فرانسه در یک گروه سخت قرار بگیرم. می خواهم مقابل بهترین تیم های ممکن بازی کنیم تا لذت آنچه به آن می رسیم بیشتر باشد. من اصلان نگران رویارویی فرانسه با تیم های سرسخت دنیا نیستم.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب