امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10704 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبرداد؛

نجات سالانه ۸۰۰ هزار نفر با اجرای طرح تحول سلامت از خط فقر

خبرایران : انوشیروان محسنی‌بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، گفت: با اجرای طرح تحول سلامت در دولت یازدهم، سالانه ۸۰۰ هزار نفر از خط فقر نجات می یابند.
نجات سالانه ۸۰۰ هزار نفر با اجرای طرح تحول سلامت از خط فقر

به گزارش خبرایران به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل، «انوشیروان محسنی‌بندپی» رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: حدود 9 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت‌پوشش همگانی طرح تحول سلامت قرار گرفته‌اند که این تعداد از افراد جامعه، فاقد امکانات مناسب تغذیه، مسکن، کار و بهره‌مندی از شاخص‌های رفاهی بودند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، افزود: در بحث برخورداری و بهره‌مندی آحاد جامعه از پوشش همگانی سلامت، ارتقای بسته خدماتی تعهدات بیمه پایه و کاهش پرداخت از جیب مردم از جمله سیاست‌های طرح تحول سلامت است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در برنامه سیاست‌های رفاهی، هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌هایی را ارائه داد که مورد حمایت مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است، ادامه داد: طی سال‌های گذشته به دلیل بی‌انضباطی مالی، افزایش نرخ ارز و تورم باعث عمیق شدن شکاف طبقاتی در کشور شده است.

یادآوری می‌شود، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر دور روزه خود به شهرکرد با کارکنان بهزیستی چهارمحال و بختیاری دیدار صمیمانه‌ای داشت.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب