امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10705 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تلاش برای بهتر زیستن سرمشق و سرلوحه امروز ماست/ آرمانی تمام عیار برای همه اقشار جامعه

خبرایران : همزمان با فرارسیدن هفته بهزیستی معاون وزیر و سازمان بهزیستی کشور در پیامی این نهاد حمایتی را آرمانی تمام عیار برای همه اقشار جامعه و در صدر آن جامعه هدف برشمرد و گفت: تلاش برای بهتر زیستن دگران سرمشق و سلوحه امروز ماست.
تلاش برای بهتر زیستن سرمشق و سرلوحه امروز ماست/  آرمانی تمام عیار برای همه اقشار جامعه

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، همزمان با فرارسیدن هفته بهزیستی «انوشیروان محسنی‌بندپی» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی بهزیستی را آرمانی تمام عیار برای همه اقشار جامعه و در صدر آن جامعه هدف برشمرد و گفت: تلاش برای بهتر زیستن دیگران سرمشق و سرلوحه امروز ماست.

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

از روزهای گرم تابستان 1359 تا به امروز که در آستانه 35 سالگی سازمان بهزیستی هستیم، تلاش برای بهتر زیستن دیگران سرمشق و سرلوحه تمام وظایف و فعالیت‌های ماست. بهزیستی یک آرمان تمام و کمال برای همه اقشار جامعه و در صدر آن جامعه هدف سازمان بشمار می‌رود و این روزها که سازمان بهزیستی به جوانی پویا و برومند مبدل شده است، همچنان به حضور و دلگرمی شما یاوران و همراهان همیشگی در تمامی سطوح مختلف کاری و مسئولیتی نیازمند است.

هفته بهزیستی بهانه‌ای است برای میثاقی دوباره، فرصتی است تا بار دیگر از برق نگاه معصومانه کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرستی که فراهم کردن آینده‌ای پربار و زیبا برای آنها جزء با تلاش مددیاران و مادریاران و پدریاران از جان گذشته ممکن نیست، مددی دوباره بگیریم و از صبر و همت سالمندان، همان مردان و زنان سرد و گرم چشیده روزگار برای سختی‌ها و دشواری‌های راهمان تا رسیدن به فردایی پرشکوه، تکیه‌گاه بسازیم.

وقت آن است تا بار دیگر از شور و شوق و باور معلولین توانمندی که بارها و بارها در عرصه‌های علمی فرهنگی، ورزشی، هنری و... سرخوشانه نغمه سرافرازی و بالندگی سر داده‌اند، توان و انگیزه‌ای مضاعف بگیریم.

فرا رسیدن هفته بهزیستی را به تمامی همکاران ارزشمند و یاران شفیق بهزیستی تبریک و تهنیت می‌گویم و دست همه شما عزیزانم را به گرمی می‌فشارم.

دکتر انوشیروان محسنی‌بندپی

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب