امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10714 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۹:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اجرای نمایش خیابانی در پایگاه‌های تابستانی منطقه 21

خبرایران: کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 اظهار کرد : این طرح در حوزه مدیریت شهری با اولویت مباحث خدمات شهری و محیط زیست و ترافیک با محوریت " آسمانی آبی – زمین پاک " برگزار می‌شود .
اجرای نمایش خیابانی در پایگاه‌های تابستانی منطقه 21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، وی با بیان اینکه طرح پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی در 23 مدرسه شهر تهران اجرا می‌شود‌ گفت : این طرح در 4 مدرسه منتخب با هدف بهبود و گذران اوقات فراغت دانش آموزان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی شهر تهران ، تقویت همبستگی ، روحیه مشارکت شهروندی و توجه به فرهنگ شهر تهران برگزار می‌شود .

کمالی نسب در پایان گفت : طرح مسئولیت پذیری ، طرح تبلیغی ، آموزشی نسیم بهشت ، دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه ، اوقات فراغت و رباتیک ، برپایی غرفه‌ کتاب و جشنواره غذا با محوریت تغذیه سالم در پایگاه‌های تابستان اجرا می‌شود .

وی همچنین به برگزاری مسابقات کتابخوانی بسوی تعالی ، برنامه های رقابتی انفرادی و تیمی ویژه دانش آموزان و برنامه های آموزشی و تفریحی نیز در این طرح اشاره کرد .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب