امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10716 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه یک خبرداد؛

استقبال شهروندان تهراني از 4 برنامه بزرگ فرهنگي رمضان در شمال تهران

خبرایران :معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه یک گفت: از ابتداي ماه مبارک رمضان در شمال تهران 4 برنامه بزرگ فرهنگي ، اجتماعي در حال برگزاري است که مورد استقبال گسترده شهروندان تهراني قرار گرفته است.
استقبال شهروندان تهراني از 4 برنامه بزرگ فرهنگي رمضان در شمال تهران

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يک، سعيد کارگران معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري اين منطقه با بيان مطلب فوق اظهار داشت: برنامه هاي امسال ماه مبارک رمضان با تعامل و ارتباط گسترده بين سازمان ها و ادارات خدمات رسان سطح منطقه از رشد کمي و کيفي خوبي برخوردار بوده است به طوري که منطقه يک در سال گذشته 2 برنامه اصلي و امسال 4 برنامه اصلي فرهنگي – اجتماعي در حال اجرا دارد که مورد استقبال فراگير شهروندان تهراني قرار گرفته است.

وي افزود: نمايش بزرگ فصل شيدايي با حضور بيش از 5 هزار شهروند در هر شب يکي از پر بازديد کننده ترين برنامه هاي فرهنگي ، هنري ماه رمضان است که در ابتداي جاده لشگرک با حضور 150 هنرمند و هنرور هر شب به روي صحنه مي رود.

کارگران تصريح کرد: نمايشگاه کارآفريني زنان سرپرست خانوار مناطق 22 گانه شهر تهران در بوستان قيطريه برنامه ديگري است که با برپايي 85 غرفه به عرضه مستقيم صنايع دستي و آثار هنري – فرهنگي زنان سرپرست خانوار مي پردازد.

معاون شهردار منطقه يک خاطر نشان ساخت: برنامه سي شب با شهدا در کهف الشهداي ولنجک برنامه ديگري است که با برپايي غرفه هاي فرهنگي ، اجتماعي در جوار مزار شهداي گمنام برپا شده و در شب هاي قدر نيز با اجراي برنامه هاي قرآني تا ساعت 3 بامداد ميزبان شهروندان بود.

اين مقام مسئول به مجموعه برنامه‌هاي «ضيافت آسمان» اشاره کرد و گفت: برنامه‌هاي «ضيافت آسمان» نيز تا پايان ماه مبارک رمضان، هر شب  با برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و هنري پذيراي شهروندان است و شهروندان روزه‌دار براي حضور در مراسم بايد از طريق مراجعه به فرهنگسراي شهر تهران يا پايگاه اينترنتي فرهنگسراي بام تهران ثبت نام کنند.

 

 
  .
   
  .
   

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب