امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10739 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پنجاه و سومين شماره پيك الكترونيكي پژوهشگاه صنعت نفت منتشر شد

خبرایران : تازه ترين شماره نشريه داخلي پژوهشگاه، از سوي واحد ارتباطات منتشر شده و در پورتال اين سازمان قابل مشاهده و بررسي است.
پنجاه و سومين شماره پيك الكترونيكي پژوهشگاه صنعت نفت منتشر شد

به گزارش خبرایران به نقل از واحد خبر ارتباطات پژوهشگاه صنعت نفت، در اين شماره علاوه بر طرح موضوعات مهمي مانند بازديد قائم مقام وزير محترم نفت از پژوهشگاه و برگزاري چهارمين كنگره مهندسي نفت كشور در مركز همايشهاي بين المللي، به انعكاس رويدادهاي فني – مهندسي و پژوهشي از نقطه نظرمديران ارشد پژوهشگاه پرداخته شده است.

اين گزارش مي افزايد: از سايرمطالب مهم منتشر شده در پنجاه و سومين شماره پيك الكترونيك مي توان به نشست روساي آموزش شركت هاي اصلي وزارت نفت، سخنان معاون فناوري و روابط بين الملل پژوهشگاه درباره بازنگري سبد سوخت كشور، تدوين سند راهبردي سوخت و موتور در همايش بين المللي موتورهاي درون سوز و بازديد اصحاب رسانه از دستاوردهاي فناورانه ملي پرديس انرژي و محيط زيست اشاره كرد.

در صفحه فرهنگي نشريه الكترونيك پژوهشگاه نيز فعاليتهاي ويژه مذهبي مسجد اين سازمان در ماه مبارك رمضان پوشش داده شده است. برنامه كوهنوردي همكاران پژوهشگاه و همچنين پيام هاي سلامت كه بر به كارگيري روش هاي مناسب و بهداشتي در تغذيه، ‌محيط كار و خانواده تاكيد دارد از ديگر مطالبي است كه در صفحه ورزش و سلامت پيك پژوهشگاه به آن ها پرداخته شده است.

لازم به ذكر است كه اين نشريه الكترونيك به صورت تمام رنگي و در 16 صفحه منتشر مي شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب