امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10746 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 خبرداد؛

طرح «سلامت در ضیافت» در 97 مسجد جنوب شرق پایتخت به اجرا در می آید

خبرایران : طرح «سلامت در ضیافت» به مناسبت ماه مبارک رمضان در مساجد منطقه 15 در حال اجراست.
طرح «سلامت در ضیافت» در 97 مسجد جنوب شرق پایتخت به اجرا در می آید

به گزارش خبرایران ازروابط عمومي شهرداري منطقه 15 ، ابوالفضل حیدری معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه با بيان مطلب فوق افزود: این طرح با هدف ارتقاء سطح سلامت روزه داران در 97 مسجد منطقه که خادم سلامت در آنها فعال است، اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه خانه های سلامت منطقه در ماه مبارک رمضان برنامه ها را با محوریت مساجد اجرا می کنند، گفت: ارائه خدمات مشاوره روانشناسي، مشاوره تغذيه و طب اسلامي، مشاوره پزشکي، برگزاري مسابقات سلامت، تست فشار خون، تهيه وتوزيع اقلام آموزشي، برگزاري سخنراني آموزشي سلامت محور با موضوع آموزش مهارت هاي زندگي، بهداشت فردي و گروهي، نقش آموزه هاي ديني در ارتقاي سلامت از مهمترین برنامه های این طرح در مساجد بوده است.

به گفته وی در این راستا فعاليت هايی ويژه کودکان شامل قصه گويی، نقاشي و برنامه های هنری نیز در قالب  اين طرح در مساجد به اجرا در آمده است.

حیدری خاطر نشان کرد: اداره سلامت منطقه همچنین با برگزاری انواع کارگاههای سلامت، کلاس و همایش آموزشی با عنوان تغذیه در ماه مبارک، ارتباط روزه با انواع بیماری ها، اثرات روزه در افراد سالمند و ... همزمان با این ماه مبارک در سرای محلات و حضور در جشنواره پردیس قرآنی منطقه بوستان خلیج فارس خدمات ارزشمندی را به شهروندان منطقه ارائه کرده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب