امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10748 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رضايي قائم مقام شهردار منطقه یک خبرداد؛

سه ميليارد ريال براي آزادي زندانيان در شمال تهران جمع آوری شد

خبرایران : به منظورآزاد سازي زندانيان مالي با اولويت زنان سرپرست خانوار، جشن گلريزان در شمال تهران برگزار و بيش از سه ميليارد ريال کمک نقدي جمع آوري شد.
سه ميليارد ريال براي آزادي زندانيان در شمال تهران جمع آوری شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يک بهروز رضايي قائم مقام شهردار اين منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : مراسم گلريزان رمضان با حضور  محسن رفيق دوست رئيس ستاد ديه استان تهران و با همکاري مرکز خدمات اجتماعي و رفاهي شهراري منطقه يک، خيرين سطح منطقه ، کارآفرينان برتر کشور در موزه طبيعت و حيات وحش ايران- دارآباد - برگزار شد.

 وي افزود: در اين طرح خيرين با کمک نقدي خود مقدمات آزادي زندانيان غير عمد که به دليل ديون مالي جرائم غير عمد مانند ديه غيرعمد، مهريه و نفقه در زندان هاي کشور بسر مي بردند را فراهم نمودند .

رضايي تصريح کرد: همه ساله شهرداري با مشارکت محلات و ستاد ديه اقدام به برگزاري جشن گلريزان مي کند تا با اين عمل خير خواهانه  زمينه آزادي تعدادي از زندانيان غير عمد را با هماهنگي ستاد ديه فراهم نمايد که در سال گذشته بيش از يک ميليار ريال کمک نقدي جمع آوري شد و امسال نيز بيش از سه ميليارد ريال معادل  300 ميليون تومان توسط خيرين جمع آوري و تحويل عوامل ستاد ديه مستقر در مراسم شد.

محسن رفيق دوست رئيس هيات مديره ستاد ديه استان تهران نيز در اين مراسم خاطر نشان کرد : اتفاق ناگوار براي همه مي افتد اما ما با افرادي سر و کار داريم که به خاطر يک اتفاق کوچک بايد در زندان بمانند و اينها زندانيان نيازمند غير کلاهبردار هستند وبا توجه به اين که مردم ايران هميشه در کار خير مشارکت و همکاري دارند  آزادسازي زندانيان غير عمد بالاخص زنان سرپرست خانوار در اولويت اين ستاد  قرار دارد.

وي افراد زنداني بر اثر ديه را از ديگر اولويت‌هاي اين ستاد در آزادسازي زندانيان اعلام کرد و گفت: نفقه و چک‌هاي غير کلاهبرداري از ديگر اولويت‌هاي ستاد ديه در آزادسازي هستند.
 

 

 

 
   
   
  .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب