امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10759 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم وزیر اقتصاد؛

مدیرعامل جدیدسازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب شد

خبرایران: علی طیب نیا طی احکام جداگانه ای امین دلیری را به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و غلامعلی آبائی را به سمت رئیس هیات عالی نظارت در آن سازمان منصوب کرد.
مدیرعامل جدیدسازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب شد
به گزارش خبرایران به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، در حکم انتصاب امین دلیری آمده است: نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی و با استناد به بند (ب) ماده 65 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و مفاد ماده 15 قانون تاسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و اساسنامه آن و مصوبه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده آن سازمان، به موجب این حکم به مدت سه سال به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب می شوید.

توفیقات جنابعالی را در در انجام شایسته وظایف و مسئولیت های قانونی با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

بر پایه این گزارش ، همچنین علی طیب نیا طی حکمی غلامعلی آبائی را به سمت رئیس هیات عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب کرد.

در حکم انتصاب غلامعلی آبائی آمده است: با استناد به مفاد ماده 22 قانون تاسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و اساسنامه آن و با عنایت به مصوبه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده آن سازمان، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت رئیس هیات عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب می شوید.

توفیقات جنابعالی را در انجام شایسته وظایف و مسئولیت های قانونی با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب