امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10762 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛

آغاز مرحله نخست تجهیز کتابخانه‌های کلاسی در 1700 مدرسه و 6 هزار و 500 کلاس/کتاب‌ها بر مبنای برنامه درسی انتخاب شدند

خبرایران: حمیدرضا کفاش گفت: شروع طرح تجهیز کتابخانه کلاسی مدارس ابتدایی استان‌ها و مناطق مرزی کشور در 1700 مدرسه و 6 هزار و 500 کلاس با گرایش مناطق مرزی و عشایری قدم خوبی است و کار ما یک نوع انتخاب از اقیانوس بیکران کتاب است و آنچه که انتخاب کرده‌ایم بر مبنای برنامه درسی است.
آغاز مرحله نخست تجهیز کتابخانه‌های کلاسی در 1700 مدرسه و 6 هزار و 500 کلاس/کتاب‌ها بر مبنای برنامه درسی انتخاب شدند
به گزارش خبرنگارخبرایران، مراسم رونمایی از مرحله نخست تجهیز کتابخانه کلاسی مدارس ابتدایی استان‌ها و مناطق مرزی کشور امروز با حضور حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دبیرستان شهید مفتح منطقه 11 تهران برگزار شد.

حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در سخنانی اظهار داشت: امروز اولین مرحله از طرح تجهیز کتابخانه کلاسی مدارس ابتدایی استان‌ها و مناطق مرزی کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بردن کتاب به مدرسه و تشویق دانش‌آموزان به خواندن کتاب، ریشه و مبنای توسعه فرهنگی است، افزود: در این طرح کتاب‌ها قبلا کارشناسی شده است تا با درس دانش‌آموزان هماهنگ باشد.

کفاش با تأکید بر اینکه معتقدیم بهترین نوع کتابخانه، کتابخانه کلاسی است، ادامه داد: این کتاب‌ها در کلاس درس فهرست شده و ارائه می‌شود و چون مدیریت در دست معلم است می‌تواند هر زمانی به کتابخوانی اختصاص دهد تا کتاب‌ها در دسترس بچه‌ها قرار گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: شروع این طرح در 1700 مدرسه و 6 هزار و 500 کلاس با گرایش مناطق مرزی و عشایری قدم خوبی است و کار ما یک نوع انتخاب از اقیانوس بیکران کتاب است و آنچه که انتخاب کرده‌ایم بر مبنای برنامه درسی است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب