امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10770 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علیرضا کمساری خبرداد؛

برگزاری ششمین نمایشگاه و جشنواره بزرگ قرآنی در قشم

خبرایران: علیرضا کمساری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری ششمین دوره نمایشگاه بزرگ قرآنی از 28 ماه رمضان مصادف با 24 تیر ماه به مدت هشت روز تا دوم مرداد در محل نمایشگاه بین المللی قشم، خبر داد.
برگزاری ششمین نمایشگاه و جشنواره بزرگ قرآنی در قشم

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا کمساری با بیان این مطلب گفت: ششمین دوره نمایشگاه قرآن کریم در قشم همانند دوره های گذشته موجب توسعه فرهنگ این کتاب آسمانی خواهد شد.

وی اعلام کرد: قرآن مجید به عنوان اصلی ترین عامل وحدت بخش نقش تاثیرگذاری در وحدت و همدلی مسلمانان جهان از جمله بین مردم مومن جزیره قشم اعم از شیعه و اهل سنت دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم افزود : عزت و امتیاز ویژه امروز جمهوری اسلامی ایران نتیجه توجه و عمل به آموزه های کلام وحی و درس های انسان ساز قرآن است.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی به ویژه در حوزه کودکان و نوجوانان، قرائت و حفظ قرآن ، تواشیح و اناشید، نمایش آثار هنری خوشنویسان برتر کشو ، قرآن به روایت تصویر، نمایش 40 اثر مربوط به قرآن در زندگی روزمره مردم و بخش نرم افزار های قرآنی به عنوان بخشی از برنامه های ششمین دوره نمایشگاه قرآنی در قشم نام برد.
کمساری در پایان خواستار مشارکت هر چه بیشتر نهاد ها، سازمان ها و موسسات فعال قرآنی در سطح جزیره قشم برای باشکوه تر برگزار شدن ششمین دوره نمایشگاه قرآنی در این جزیره شد.
ششمین نمایشگاه و جشنواره بزرگ قرآنی قشم با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم، معاونت های قرآن و عترت، فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از موسسات و ادارات و انجمن های تخصصی مستقر در قشم، 24 از تیر ماه جاری به مدت هشت شب از ساعت 18 تا یک بامداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب