امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10773 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با پايان ارسال سری ششم و هفتم «نورسیده‌ها»؛

ارسال هشتمين بسته «نورسیده‌ها» آغاز شد

خبرایران: اداره کل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از اتمام ارسال سری ششم و هفتم بسته «نورسیده‌ها» خبر داد و اعلام کرد توزیع هشتمين بسته منابع جدید به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور در حال انجام است.
ارسال هشتمين بسته «نورسیده‌ها» آغاز شد
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اداره کل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از اتمام ارسال سری ششم و هفتم بسته کتاب «نو رسیده‌ها» در موضوعات مختلف قصه، رمان، ادبیات، شعر، روانشناسی، تاریخ، علوم كاربردي، طب سنتي، علمي و آموزشي، كودك و نوجوان، دين، تاريخ، سياست، اقتصاد، دشمن شناسي، هنر، حقوق، معماري، جغرافيا، جامعه شناسي، فرهنگ، فلسفه، علوم اجتماعي، تعليم و تربيت، سبك زندگي، زبان فارسي، انقلاب اسلامي و كليات در ارديبهشت‌ ماه خبر داد و اعلام کرد با اتمام ارسال بسته‌های مرحله ششم و هفتم، کار ارسال بسته نورسیده‌های 8 نیز از شانزدهم تير به کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز شده است.
كار ارسال بسته ششم «نورسیده‌ها» با 70 عنوان و 9465 نسخه كتاب از دوم ارديبهشت‌ آغاز و يك هفته بعد پايان يافت و ارسال بسته هفتم نيز با 61 عنوان و 126333 نسخه كتاب از هشتم ارديبهشت آغاز و روز دهم خرداد پايان يافت. همچنين با اتمام ارسال هفت بسته «نورسیده‌ها» تاكنون، جمعاً 367745 نسخه کتاب در اختیار کتابخانه‌های عمومی کشور قرار گرفته است.
گفتني است ارسال منابع جدید کتابخانه‌ای در دوره جدید نهاد از مهرماه سال گذشته و به همت اداره کل منابع نهاد آغاز شده است و تاکنون بسته‌هاي 4،3،2،1و5 در قالب طرح نورسیده‌ها به تمامی کتابخانه‌های کشور ارسال شده و کار ارسال سری هشتم نیز آغاز شده است.
لازم به يادآوريست،‌ دفترك نورسيده‌ها نيز با هدف طرح نكاتي در قالب معرفي و خلاصه از هر عنوان كتاب، مقارن با هر بسته ارسالي، روي پرتال سامان بارگذاري خواهد شد.
ششمين و هفتمين جزوه معرفی و خلاصه کتاب‌های ارسالی به کتابخانه‌های عمومی کشور را اینجا ببینید.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب