امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10789 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با عید سعید فطر برپا می شود؛

جشن بزرگ مغفرت و نماز عید سعید فطردر منطقه 21

خبرایران: همزمان با عید سعید فطر ، شهردار منطقه 21 از برپایی جشن بزرگ مغفرت و نماز عید سعید فطر در منطقه خبر داد .
جشن بزرگ مغفرت و نماز عید سعید فطردر منطقه 21

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، دکتر جمال بافرانی شهردار منطقه ضمن بیان این خبر گفت :  اداره فرهنگی منطقه 21 ، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر جشن بزرگ مغفرت را در بوستان نرگس برگزار می کند .

شهردار منطقه 21 افزود : جشن مغفرت به مدت 3 شب در بوستان نرگس با برنامه های متنوعی ویژه شهروندان برپا است .

به گفته دکتر بافرانی برنامه هایی چون نورافشانی آسمان ، اجرای سرود ، تواشیح ، موسقی سنتی ، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی در دستور کار اداره فرهنگی منطقه قرار دارد .

وی همچنین اظهار داشت : در این سه شب از مسئولین غرفه های نمایشگاه قرآن ، عترت و اوقات فراغت و افراد شاخص و برگزیدگان محلی جشنواره های برگزار شده شهر تهران تقدیر به عمل خواهد آمد .

شهردار منطقه 21 در ادامه از برگزاری نماز عید سعید فطر در مساجد منطقه خبر داد و تصریح کرد : نماز عید سعید فطر همانند سنوات گذشته با مشارکت 28 مسجد سطح منطقه با شکوه فراوان برگزار خواهد شد و از نمازگزاران پذیرایی بعمل خواهد آمد .

دکتر بافرانی در پایان متذکر شد : بر اساس تدابیر پیش بینی شده وسیله ایاب و ذهاب ، جهت اعزام شهروندانی که مایل به برپایی نماز عید فطر در دانشگاه تهران هستند نیز تدارک دیده شده است .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب