امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10790 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ویژه برنامه های منطقه 15 به مناسبت عید سعید فطر

خبرایران : شهردار منطقه 15 از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی«جشن مغفرت» در مساجد شاخص و مصلای نماز جمعه خاور شهر و قیامدشت همزمان با عید سعید فطر خبر داد.
ویژه برنامه های منطقه 15 به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: علاوه بر اقامه نماز عید فطر در 16 مسجد شاخص منطقه، هماهنگی های لازم به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر نماز عید سعید فطر در مصلای نماز جمعه  قیامدشت و خاور شهر در نواحی 7 و 8  منطقه به عمل آمده است.

شهردار منطقه از برگزاری مراسم جشن و نورافشانی در بوستان خلیج فارس به مدت سه شب خبر داد و افزود: در این راستا همچنین برنامه های جشن در محلات بیست و یک گانه با حضور شهروندان محلات برگزار خواهد شد.

به گفته وی مسجد نبوی، وفا، قدس، ابوالفضل(ع) و انصارالحجت در ناحیه یک، علی بن موسی الرضا(ع)، اصحاب الحسین، مسجدالنبی (ص) در ناحیه 2، امام رضا (ع)، المهدی (عج) و امام حسن (ع) در ناحیه سه، 72 تن در ناحیه 4، صادقیه و جامع افسریه در ناحیه 5، امام حسن مجتبی(ع) و امام حسین(ع) در ناحیه شش از جمله مساجدی هستند که نماز عید سعید فطر در آنها اقامه می شود.

دکتر انجمنی افزود: برپایی غرفه های فرهنگی و ایستگاههای پذیرایی در محل برپایی نماز عید فطر ، چاپ و توزیع  5000 نسخه دعای قنوت نماز عید سعید فطر و 5000 سجاده نماز در محل برگزاری نماز عید از اهم برنامه های این معاونت در روز عید سعید فطر است.

وی در ادامه افزود : با مشارکت مدیران محلات و با اختصاص 42 دستگاه اتوبوس، شهروندان محلات بیست و یک گانه منطقه به محل برگزاری نماز عید سعید فطر تهران در مصلای امام خمینی (ره) اعزام می شوند.

شهردار منطقه در پایان به اجرای تبلیغات محیطی به همین مناسبت اشاره کرده و یادآور شد: بنرهای تبلیغاتی به مناسبت تبریک عید سعید فطر و اطلاع رسانی در خصوص برگزاری نماز عید از سوی اداره زیبا سازی منطقه  تهیه و نصب  می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب