امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10793 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد؛

پیروزی در مذاکرات هسته ای از استقامت وایستادگی ملت به دست آمد /گردش مالی سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته حدود 100 هزار میلیارد تومان بوده/ در دوران سخت تحریم‌ها و فشارهای ظالمانه بر کشور کارکنان سازمان تأمین اجتماعی باری بر دوش دولت نبودند

خبرایران : مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ضمن گرامیداشت تقارن پیروزی مذاکرات هسته ای با هفته تأمین اجتماعی گفت: شیرینی پیروزی در مذاکرات هسته ای به این دلیل است که از استقامت وایستادگی ملت ایران بدست آمد.
پیروزی در مذاکرات هسته ای از استقامت وایستادگی ملت به دست آمد /گردش مالی سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته حدود 100 هزار میلیارد تومان بوده/ در دوران سخت تحریم‌ها و فشارهای ظالمانه بر کشور کارکنان سازمان تأمین اجتماعی باری بر دوش دولت نبودند

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش  در جمع روسا و کارکنان شعبه 14 تهران، ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی به بیمه شدگان و بازنشستگان و همچنین کارکنان تأمین اجتماعی، توافق در مذاکرات هسته ای را نیز به رهبر فرزانه انقلاب، رئیس جمهور محترم و ملت شریف ایران تبریک گفت.

وی گفت: این موفقیت به دلیل سالها ایستادگی بر روی ارزشهای انقلابی و اسلامی و حفظ و حراست از مصالح ملی بدست آمده است.

دکتر نوربخش با ابراز خرسندی از به نتیجه رسیدن مذاکرات پس از سالها رایزنی اظهار امیدواری کرد: خوشحالیم که با تدبیر دولت تدبیر و امید بعد از سال‌ها مذاکره این موضوع به نتیجه رسید و انشاء الله افق‌های جدیدی را در سطح بین المللی و اقتصادی کشور ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در یک سال اخیر مشکلات زیادی را به دلیل فشارهای تحریمی به منابع و مصارف سازمان متحمل شد، خاطر نشان کرد: با ایستادگی که صورت گرفت تعهدات سازمان حتی یک روز به تأخیر نیفتاد و شیرینی این موضوع الان همین است که دوران سخت را با ایستادگی پشت سر نهادیم و انشاء الله در آینده افق‌های جدیدی پیش روی فعالیت‌های بیمه‌ای و اقتصادی سازمان قرار خواهد گرفت.

دکتر نوربخش افزود: کار در سازمان تأمین اجتماعی یک توفیق الهی است که نصیب بندگان خوب خدا می‌شود ولی بسیار حساس است.

وی  ادامه داد: گردش مالی سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته حدود 100 هزار میلیارد تومان بوده است و بودجه سالانه سازمان برابر با حدود 30 درصد بودجه کل کشور است که طبیعتاً این منابع باید بوسیله کارکنان سراسر کشور تجهیز شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: اگر به حجم مراجعات و مخاطبین سازمان نگاه کنیم که حدود نیمی از جمعیت کشور است، متوجه می شویم که این سازمان به عنوان یک نهاد اقتصادی و اجتماعی با چه مأموریت خطیر و حجم کار بالایی توسط پرسنل خدوم روبه رو هستند.

وی با اشاره به تعداد 65 هزار نفری کارکنان این سازمان، تصریح کرد: این تعداد نیرو به اندازه یک سوم کل کشور در مباحث مالی و اجتماعی  فعالیت می‌کنند و نشان می‌دهد که چه خدمت بزرگی در سازمان انجام می‌شود.

دکتر نوربخش افزود: در این دوران سخت که به دلیل تحریم‌ها و فشارهای ظالمانه بر کشور ما وجود داشت، خوشحالم بگویم کارکنان سازمان سربلند بیرون آمدند و ضمن آنکه باری بر دوش دولت نبودند و هیچ تحمیلی بر بودجه دولت نکردند، تعهدات خود را به طور کامل در مورد بیمه شدگان انجام دادند.

وی با بیان اینکه تعهد مستمری و درمان دو خدمت عمده سازمان تأمین اجتماعی است، گفت: تعهد مستمری بدون هیچ گونه تأخیری در این مدت انجام شده است و تجهیز منابع آن به خوبی انجام شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: در بخش درمان نیز با توجه به  تمام هزینه‌هایی که طرح تحول سلامت بوجود آورد و رضایتمندی که برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی و همه مردم ایجاد کرده است سازمان تأمین اجتماعی تجهیز منابع لازم را انجام داد و از طریق ارائه خدمات در شبکه درمان ملکی و خرید خدمت توانست در این کار بزرگ مشارکت کند.

دکتر نوربخش با اشاره به اینکه  تعهدات سازمان در آستانه رویکردهای جدید در عرصه های اقتصادی و سیاسی کشور به طور کامل انجام شده است، افزود: قطعاً از این به بعد سهولت کار بیشتر خواهد بود و مشکلات گذشته کاسته می شود و سطح خدمات سازمان ارتقاء می یابد.

وی با تقدیر از کارکنان سازمان تأمین اجتماعی، اظهار امیدواری کرد درآینده پیش رو، خدماتی که کارکنان سازمان در دولت تدبیر و امید انجام دادند، احصاء و به نحو شایسته ازآنان تقدیر شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب