امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10801 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از 16 تیر ماه؛

امکان پرداخت قبوض خدمات شهری و جرایم راهنمایی و رانندگی از طریق خود پرداز بانک سپه فراهم شد

خبرایران: رئیس اداره کل فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین گفت: با توجه به فراهم شدن زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری از 16 تیر ماه امکان پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی از طریق خودپردازهای بانک سپه فراهم شد.
امکان پرداخت قبوض خدمات شهری و جرایم راهنمایی و رانندگی از طریق خود پرداز بانک سپه فراهم شد

به گزارش خبرایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: حسین صلواتی اظهار داشت: هموطنان گرامی و مشتریان عزیز علاوه بر امکان پرداخت قبوض جرایم راهنمایی و رانندگی می توانند قبوض خدمات شهری، شهرداریهای تابعه کلانشهرها و آموزش و پرورش را نیز از طریق خودپردازهای بانک سپه پرداخت کنند.

وی گفت: بمنظور بهینه سازی عملیات پرداخت قبوض یاد شده منوی نام سازمان ها نظیر آب و برق و... در خودپردازهای بانک سپه حذف و با وارد نمودن شناسه های قبض و پرداخت، نام سازمان نمایش و پس از تائید مشتری قابل پرداخت می شود.

رئیس اداره کل فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات پرداخت و استفاده از ظرفیت کامل دستگاههای خودپرداز، گزینه های واریز به سازمانها (نظیر تأمین اجتماعی) در صفحه اصلی منوها و گزینه نیکوکاری با امکان واریز به مؤسسات محک، کهریزک، سپهر، عتبات عالیات و عتبات عالیات استان تهران (صحن حضرت زهرا "س") در صفحه سایر خدمات درج گردیده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب