امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10807 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طی حکمی از سوی معاون هنری حوزه هنری؛

علیرضا قزوه دبیر هنری پنجمین جشنواره شعر انقلاب شد

خبرایران: علیرضا قزوه معاون هنری حوزه هنری طی حکمی علیرضا قزوه شاعر و مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری را به عنوان دبیر هنری پنجمین دوره جشنواره شعر انقلاب انتخاب کرد
علیرضا قزوه دبیر هنری پنجمین جشنواره شعر انقلاب شد

به گزارش خبرایران، فاضل نظری معاون هنری حوزه هنری طی حکمی علیرضا قزوه شاعر و مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری را به عنوان دبیر هنری پنجمین دوره جشنواره شعر انقلاب انتخاب کرد.

 در حکم صادره از سوی معاون هنری حوزه هنری چنین آمده است:

«جناب آقای علیرضا قزوه، احتراماً، نظر به شایستگی های ارجمند و تجربه های ارزشمند و نقش و جایگاه درخشان جنابعالی در سپهر شعر انقلاب اسلامی؛ به موجب این حکم به عنوان دبیر هنری پنجمین جشنواره شعر انقلاب منصوب می‌شوید.

شعر انقلاب همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند؛ شعری است در خدمت عدالت و انسانیت، شعری است در خدمت وحدت و رفعت ملی و بالاخره شعری است در خدمت پیشرفت همه جانبه انسان‌سازی به معنای واقعی کلمه.

انشالله از رهگذر همت، تلاش و درایت جنابعالی و با قرار دادن تعریف مذکور از شعر انقلاب در پیشانی اهداف و موضوعات این جشنواره، گامی مؤثر در جهت معرفی، تقویت و اعتلای هرچه بیشتر شعر انقلاب برداشته شود.»

علیرضا قَزوه نویسنده و شاعر معاصر ایرانی است. او از جمله شاعران حوزه  انقلاب و دفاع مقدس شمرده می‌شود. از وی تا به حال مجموعه اشعار بسیاری منتشر شده است. قزوه از اردیبهشت ۱۳۹۲، مدیریت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری  را بر عهده گرفت، وی همچنین در دوره‌ای مسؤولیت صفحهٔ ادبی روزنامهٔ اطلاعات (بشنو از نی)، دبیری نخستین جشنواره بین المللی شعر فجر و رایزنی فرهنگی ایران در هندوستان را بر عهده داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب