امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10837 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از نگاه یوفا؛

نامزد های بهترین بازیکن اروپا اعلام شد/ جنگ رونالدو مقابل بارسلونا و یوونتوس

خبرایران:سه بازیکن از بارسلونا و 5 بازیکن از یوونتوس، به عنوان قهرمان و نایب قهرمان دوره گذشته چمپیونزلیگ، در میان 10 نامزد بهترین بازیکن سال اروپا از نگاه یوفا قرار دارند.
نامزد های بهترین بازیکن اروپا اعلام شد/ جنگ رونالدو مقابل بارسلونا و یوونتوس

به گزارش خبرایران، روزنامه نگاران و کارشناسان معتبر 54 کشور عضو یوفا، قرار است بهترین بازیکن سال اروپا را انتخاب کنند. برنده نهایی روز 28 آگوست اعلام خواهد شد. نام 10بازیکن امروز از سوی یوفا اعلام شد که یوونتوس با 5 نماینده رکورددار است: بوفون، پیرلو، ته وز، ویدال و پوگبا. البته از این 5 نفر، پیرلو و ته وز دیگر در یوونتوس حضور ندارند و فصل جدید را به ترتیب در نیویورک سیتی و بوکاجونیورز توپ خواهند زد.

بارسلونا به عنوان قهرمان اروپا هم سه نماینده دارد: مسی، نیمار و سوارز. دو بازیکن باقیمانده نیز رونالدو از رئال و هازارد از چلسی هستند. قرار است روز 12 آگوست، سه بازیکن نهایی اعلام شوند. هر کارشناس می تواند 5 بازیکن را انتخاب کند و نفر اول در لیست او صاحب 5 امتیاز خواهد شد. نفرات دوم و سوم نیز  4 و 3 امتیاز کسب می کنند.
در 4 دوره قبلی به ترتیب رونالدو، ریبری، اینیستا و مسی به عنوان نفر برتر شناخته شده اند.

 


 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب