امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10850 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر حسین محمدپورزرندی خبرداد؛

خودبانک(VTM) برای نخستین بار در شهر

خبرایران:مدی عامل بانک شهر، با اشاره به اهمیت سهولت دسترسی شهروندان به خدمات بانکی24ساعته، راه‌اندازی خودبانک(VTM) را یکی از اساسی‌ترین اقدامات در این زمینه دانست.
خودبانک(VTM) برای نخستین بار در شهر

به گزارش خبرایران به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به این که توسعه شعب الکترونیکی به جای شعب فیزیکی در دستور کار بانک شهر قرار دارد، گفت: پیشخوان‌های شهرنت، مجهز به خودبانک (VTM)‌، در واقع همان شعب بانک شهر است که به صورت 24ساعته بخشی از خدمات بانکی را مانند خوددریافت، خودپرداز و دستگاه صدور کارت هدیه به مشتریان ارائه می‌دهد که در این پیشخوان‌ها، شهروندان این امکان را خواهند داشت تا با کارشناسان شعب الکترونیکی به صورت مجازی در ارتباط باشند و امور بانکی خود را با سهولت بیشتری انجام دهند.

پورزرندی با بیان این‌که پیشخوان‌های شهرنت برای نخستین بار در کشور توسط بانک شهر راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: این شعب الکترونیکی با قابلیت ویژه ارائه خدمات مجازی به شهروندان، یکی از اساسی‌ترین اقدامات در زمینه توسعه بانکداری الکترونیکی است.

وی تصریح کرد‌: هم اکنون سرویس‌های‌ افتتاح حساب، انتقال وجه داخلی بین سپرده‌های بانک شهر، اعلام مفقودی و مسدودی کارت و مسدود کردن اینترنت‌بانک و همراه‌بانک، اعلام موجودی حساب، پرداخت اقساط تسهیلات از محل سپرده مشتری و همچنین صدور کارت نقدی توسط دستگاه‌های خودبانک در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر فعال است که قابلیت ارائه خدمات به شهروندان را دارد‌.

پورزرندی در ادامه با تاکید بر اهمیت توسعه بانکداری الکترونیک، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری، تعداد پیشخوان‌های شهرنت به 300پیشخوان افزایش خواهد یافت.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب