امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10870 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

قاسم مولایی خبرداد؛

برگزاری دوره های آموزشی امداد و کمکهای اولیه با مشارکت اداره سلامت و هلال احمر در منطقه 22

خبرایران: قاسم مولایی شهردارمنطقه 22گفت: اداره سلامت حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 و جمعیت هلال احمر دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه را در محدوده شمال غرب تهران و سراهای محله های منطقه برگزار می کنند.
برگزاری دوره های آموزشی امداد و کمکهای اولیه با مشارکت اداره سلامت و هلال احمر در منطقه 22

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، قاسم مولایی شهردارمنطقه در این باره گفت: این دوره های آموزشی که با شعار«هر خانواده یک امدادگر» بزودی در منطقه برگزار خواهد شد، شامل دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه و آموزش های تخصصی شامل امداد در جاده ، امداد در سیلاب و امداد در کوهستان است.

وی در تشریح دلایل برگزاری این دوره ها افزود:سلامتي يكي از اساسي‌ترين نيازها و دغدغه های انسان‌هاست. از این رو هر فردی برای نجات جان خود و دیگران در شرایط اضطراری باید دست کم، آموزش های مقدماتی را دیده باشد. در این راستا اداره سلامت با مشارکت جمعیت هلال احمر منطقه 22 در این مسیر گام برداشته تا زمینه توانمند سازی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان برای رویارویی با حوادث غیرمترقبه را فراهم آورد.

 گفتنی است شهروندان و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به خانه های سلامت منطقه 22 مراجعه کنند. شماره های 44906015 و 44906017 نیز پاسخگوی سئوالات شهروندان در این زمینه خواهند بود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب