امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10871 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مستند فرم‌گرای «دیوار» به مرحله تدوین رسید

خبرایران: فیلم مستند «دیوار» از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی قاسم شیشه‏گری، به مرحله تدوین و صداگذاری رسید.
مستند فرم‌گرای «دیوار» به مرحله تدوین رسید

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، قاسم شیشه‏گری پیرامون تولید این فیلم اظهار داشت: «این مستند پژوهش ندارد و اطلاعات تاریخی در اختیار مخاطب قرار نمی‌دهد، بلکه دغدغه ذهنی و شخصی من بوده که ساختاری مستندگونه به خود گرفته است. مستندی مفهومی از «دیوار» که وقتی به زندگی مدرن می‌رسد، مفهوم تنگنا و حصار را برای انسان‌ها دارد!»

وی درباره‌ی روند تصویربرداری این فیلم نیز گفت: «به دلیل سفرهای متعدد به شهرهای یزد، شیراز، خرمشهر، شوشتر، تهران و اهواز، تصویربرداری این فیلم از آبان تا بهمن 1393 به طول انجامید. ما برای تصویربرداری از دیوارهایی که بافت قدیمی و سنتی دارند و همچنین دیوارهایی که از زمان جنگ باقی مانده‌اند، شهرهای اهواز، خرمشهر، یزد و شیراز را انتخاب کردیم. همچنین برای ثبت نمایی از زندگی مدرن، در شهر تهران به تصویربرداری پرداختیم.»

شیشه‌گری در پایان گفت: «امیدوارم با تلاش گروه، تولید این مستند 20 دقیقه‌ای که ساختاری کاملا فرم‏گرا دارد، تا اواخر شهریور به پایان رسد.»

گفتنی است که عوامل تولید مستند «دیوار» عبارتند از: تهیه‌‎کننده و کارگردان: قاسم شیشه‌گری/ تصویربردار: صادق سوری/ دستیاران تصویربردار: حامد معصومی، علیرضا خلج/ مدیر تدارکات: محمد حیدرزاده/ صداگذاری و تدوین: مسعود سفلایی/ تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب