امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10872 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران اعلام کرد؛

پیوستن 800 خلبان به کمپین آسمان آبی، زمین پاک/ اعلام مشارکت جدی و مستمر برای تفکیک پسماند از مبداء و حفاظت از محیط زیست

خبرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران گفت:800تن از اعضای کانون هوانوردان و خلبانان شهر تهران؛ در راستای حمایت از برنامه های مدیریت شهری برای حفاظت از محیط زیست به "کمپین آسمان آبی زمین پاک" پیوستند.
پیوستن 800 خلبان به کمپین آسمان آبی، زمین پاک/ اعلام مشارکت جدی و مستمر برای تفکیک پسماند از مبداء و حفاظت از محیط زیست

به گفته سید عباس طباطبایی تمامی 800 عضوNGO کانون هوانوردان و خلبانان متشکل از خلبانان 4 نسل در حمایت از اقدامات شهرداری تهران برای مشارکت عموم شهروندان در حفاظت از محیط زیست ، به "کمپین آسمان آبی ،زمین پاک" پیوستند.

او افزود:این خلبانان که برخی از آنان رشادت های بسیاری در 8 سال دفاع مقدس داشته و بیش از یک هزار ساعت پرواز ، رکوردها و پروازهای جنگی در کارنامه خود دارند ؛ برای حمایت از "کمپین آسمان آبی ،زمین پاک ، " و حفاظت از محیط زیست ؛ اعلام کردند که مشارکت جدی و مستمر در امر بازیافت و تفکیک از مبدأ خواهند داشت.

"کمپین آسمان آبی ،زمین پاک " می کوشد تا با جلب مشارکت تمامی شهروندان و اقشار مختلف جامعه آنان را به حفاظت از محیط زیست با محوریت بازیافت و تفکیک پسماند از مبدأ ترغیب نماید

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب