امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10873 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهره مندی از مشارکت و همراهی شهروندان منطقه 10 با تشکیل اتاق فکر

خبرایران: قائم مقام منطقه 10 در اولین جلسه شورای اطلاع رسانی بر تشکیل اتاق فکر برای همراهی و همفکری شهروندان در رفع مشکلات منطقه تاکید کرد.
بهره مندی از مشارکت و همراهی شهروندان منطقه 10 با تشکیل اتاق فکر

به گزارش خبرایران به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 10، در این جلسه که به ریاست عباس ندرلو قائم مقام منطقه و با حضور سید جواد حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی، مدیر روابط عمومی منطقه، شهرداران نواحی و رییس اداره زیباسازی برگزارشد احمد شهیدیان مدیر روابط عمومی منطقه ضمن تبیین و تشریح اهداف و اقدامات صورت گرفته گزارشی از روند عملکرد منطقه در حوزه های اطلاع رسانی، بارگذاری و حجم اخبار، تبلیغات محیطی و محتوای آن، ارسال پیامک و ... ارائه داد وی همچنین با تاکید بر حفظ زنجیره تعاملات خواستار تشکیل کلاس های آموزشی و برآوردن نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری برای ارتقا و افزایش کیفیت کار شد.

در ادامه عباس ندرلو قائم مقام منطقه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های و برنامه های ارائه شده توسط این اداره با اشاره به ضرورت و اهمیت ماهیت روابط عمومی در جلب افکار و اذهان عمومی گفت: روابط عمومی کار بزرگ و مسئولیت خطیری است و حتما باید سیاست های شهرداری در رابطه با جلب مشارکت های مردمی برای ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده منطبق با درخواست های آنان صورت گیرد.

قائم مقام منطقه استفاده از پیشنهادات سازنده، تشکیل اتاق فکر و بهره گیری از پتانسیل فکری افراد دلسوز و متعهد منطقه را موجب افزایش خدمات برشمرد و تصریح کرد: باید به ملت شریف و وفادار بها بدهیم تا آن ها به رفتار ما بها دهند و در این راستا تشکیل اتاق فکر برای پیشنهادات سازنده و دعوت از افراد دلسوز و بافکر و ایده و احصا نظرات آنان می تواند بسیار موثر واقع شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ناحیه محوری به عنوان یکی از رویکردها و گام های اصلی شهرداری تهران محقق شده و باید با اولویت بخشی به کار نواحی به عنوان نزدیک ترین مسیر به شهروندان و متولی امور فرهنگی، ورزشی، آموزشی و... مشکلات احصا و فعالیت ها گسترش یابد.

قائم مقام منطقه با اشاره به ضرورت تحقق مدیریت واحد شهری یادآور شد: امروز یکی از خواسته های به حق مردم و برخی نهادها به واسطه در خواست هایشان از شهرداری تهران ایجاد مدیریت شهری واحد برای ارائه خدمات و آموزش و نیازهای اجتماعی است و باید با ایجاد زمینه مناسب مدیریت واحد مردم را در تمام خوشی ها سهیم بدانیم.

ندرلو خاطر نشان کرد: این اتفاق خوب با تدابیر دکتر قالیباف شهردار محترم تهران پخته شد و در حال وقوع است شرکت شورایاری ها در سیاست گذاری های منطقه و نظارت پارلمانی شورای شهر در کارها و نتایج نظر سنجی از شهروندان گویای این مطلب است.

 وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت اطلاع رسانی مناسب یکی از اهداف انعکاس اخبار را آگاه سازی شهروندان و درک متقابل آنان از زحمات و تلاش های مدیریت شهری دانست و یادآور شد: هدف از اطلاع رسانی تصدی گری نیست بلکه جلب مشارکت مردم است و باید به دنبال حضور فعال در مساجد و اجرای برنامه های بزرگ و تاثیر گذار و در خور و شایسته مردم در این اماکن مذهبی باشیم.

وی همچنین در ادامه بر مدیریت تبلیغات، تحلیل انتقادات و پیشنهادات، بازخورد سنجی پرسش نامه ها و استخراج فراوانی درخواست مردم از معاونت ها و نواحی، استاندارد سازی تلویزیون های شهری و هماهنگی برای استفاده مشترک سازمان های دیگر برای اجرای تبلیغات، توسعه تبلیغات خصوصا در جامعه کودکان و نوجوانان، تشکیل بانک اطلاعاتی در اولین جلسه و جمع بندی اطلاعات، صرفه جویی و ارائه کار خوب تاکید کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب