امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10905 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نشست مشترک مدیران بانک مسکن و دنسکه دانمارک برگزارشد

خبرایران: در نشست مشترک مدیران بانک مسکن و دنسکه بانک دانمارک، راهکارهای تبادل اطلاعات و تجارب موفق در حوزه های صنعت بیمه و بازار سرمایه بین دو بانک مورد بررسی قرار گرفت.
نشست مشترک مدیران بانک مسکن و دنسکه دانمارک برگزارشد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک مسکن در این نشست، ابوالقاسم رحیمی انارکی عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به تاریخچه و حوزه های فعالیت بانک مسکن، گفت: با توجه به اتخاذ رویکرد توسعه ای بانک در بخش مسکن و ساختمان، ماموریت و استراتژی بانک مسکن در حال تغییر و تحول است.

براساس این گزارش تورگنی کروک و کارستن استرویبرگ که به نمایندگی از بانک دانمارکی در این جلسه حضور داشتند، خاطرنشان کردند: ایران دارای ظرفیت بسیار بالا برای سرمایه گذاری خارجی است و دنسکه بانک بسیار مشتاق است که در دوران پساتحریم همکاری های خود را با بانک مسکن در حوزه های مشترک نظیر هلدینگ مالی و هلدینگ ساختمان و همچنین امور توسعه ای و سرمایه گذاری گسترش دهد.

نمایندگان دنسکه بانک با اعلام رضایت از نتایج این نشست، اظهار امیدواری کردند: پس از رفع تحریم ها در آینده ای نزدیک، دو بانک به عنوان شرکای تجاری، ضمن برقراری روابط کارگزاری در حوزه های مختلف از جمله صندوق املاک لیزینگ مسکن و صنعت بیمه به فعالیت بپردازند و این امکان را فراهم کنند تا هلدینگ های مالی و ساختمان بانک مسکن نیز بتوانند از خدمات مشاوره ای و تجارب این بانک استفاده کند.

یادآور می شود، گروه دنسکه بانک در پنجم اکتبر 1871 تاسیس شد، ستاد مرکزی بانک در کپنهاگ دانمارک است و هم اکنون این بانک در 15 کشور در بازارهای بین المللی به ارایه خدمات مالی می پردازد.

این بانک بزرگترین بانک دانمارک است و نقش محوری در بازارهای مالی شمال اروپا ایفا می کند، گروه دنسکه بانک عمده فعالیت های خود را بر بانکداری خرد و ارایه خدماتی مانند بیمه، فاینانس رهنی، مدیریت دارایی و خدمات لیزینگ و املاک متمرکز کرده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب