امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10913 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با آغاز تبلیغات، نصب بیلبوردها و پوسترها؛

پوستر سریال جدید داوود میرباقری رونمایی شد/ «دندون طلا» بعد از عید فطر می‌آید

خبرایران: تبلیغات، نصب بیلبوردها و پوسترهای جدیدترین سریال داوود میرباقری به تازگی در سطح شهر آغاز شده است و احتمالاً این سریال بعد از عید فطر روانه بازار می‌شود.
پوستر سریال جدید داوود میرباقری رونمایی شد/ «دندون طلا» بعد از عید فطر می‌آید

به گزارش خبرایران، مجموعه نمایش خانگی «دندون طلا» که به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می شود. این روزها به صورت همزمان در مراحل تدوین و صداگذاری قرار دارد. تبلیغات، نصب بیلبوردها و پوسترهای این مجموعه نیز در آستانه پخش در بازار شبکه خانگی به تازگی در سطح شهر آغاز شده است. احتمالاً این سریال بعد از عید فطر روانه بازار می‌شود و قرار است پیش از آن فرش قرمز عوامل آن با حضور جمع زیادی از هنرمندان برگزار شود.

طراحی و اجرای تبلیغات مجموعه «دندون طلا» توسط آژانس تبلیغاتی «360 درجه راهکارهای خلاق» انجام شده است.

دندون طلا

بازیگران «دندون طلا» عبارتند از: مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، سیامک صفری، سیروس گرجستانی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، نادر سلیمانی، کاظم هژیرآزاد، طوفان مهردادیان، انوش معظمی، رسول نجفیان،محسن قاضی مرادی و باران کوثری.

از عوامل تولید «دندون طلا» می توان به نویسنده و کارگردان: داوود میرباقری، مدیر تصویربرداری:سهیل نوروزی، طراح صحنه و لباس:مجید علی اسلام، طراح گریم:کامران خلج، تدوین:بهزاد مصلح، صدابردار:رشید دانشمند، دستیار کارگردان:حامد میرباقری، دستیار تولید:فواد بوربور، برنامه ریز:فرزاد رحمانی، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، عکاس:مانی لطفی زاده، مشاور اقتصادی:برهان دارابی، دستیار تهیه:ایمان میرباقری، مدیر تدارکات:حامد پرهیز، مدیر تولید:مهدی بدرلو، مجری طرح:مجید مطلبی و تهیه کننده:مهران برومند اشاره کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب