امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10930 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 15 خبرداد؛

راه اندازی 6 پايگاه تابستانه دانش آموزي در جنوب شرق تهران

خبرایران : معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 15 از راه اندازی 6 پايگاه تابستاني در نواحی با هدف غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد.
راه اندازی 6 پايگاه تابستانه دانش آموزي در جنوب شرق تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداري منطقه 15، ابوالفضل حیدری با بيان مطلب فوق افزود: در این راستا با رویکرد آموزشی، فرهنگی و تبلیغی، برنامه های طرح تبلیغی نسیم بهشت، آسمان آبی زمین پاک، آشنایی با شبه عرفان، کمکهای اولیه، مهارت های زندگی، ، طرح گوهر رحمت و .... در مدارس تعیین شده  اجرا می شود.

معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه افزود: مدارس قاضی طباطبایی، شاهد کوثر، بنی هاشم، میلاد(1)، آزادگان و بقیه ا... اعظم به ترتیب در نواحی یک تا شش منطقه براي اجراي طرح تابستانه دانش آموزان در تابستان سال جاري پيش بيني شده است.

به گفته وی برنامه های بازدید دانش آموزان  از مراکز فرآموز، تورهای تهرانگردی، اردوهای گلگشت، مسابقات فرهنگی، جشنواره غذا، فعالیت های رقابتی انفرادی و تیمی، بهره مندی از اماکن ورزشی با تسهیلات و تخیفات نیم بها و ... نیز از جمله برنامه های اجرایی پایگاه تابستانه دانش آموزی با رویکرد سلامت، ورزش و تفریح خواهد بود.

حیدری در ادامه یادآور شد: در این پایگاهها همچنین دوره های آموزشی پیشگیری از رفتارهای پرخطر، ارائه خدمات مشاوره روانشناسی و تحصیلی ویژه دانش آموزان و والدین، گذر مهارت و آموزش مهارت های نرم افزاری و کارگاههای آموزشی مواجهه با اعتیاد در قالب کارگاه "نه محترمانه" و ... با رویکرد کارآفرینی و آسیبهای اجتماعی برگزار می شود.

وی افزود: این طرح با مشارکت آموزش و پرورش و مديريت شهري طی مرداد و شهریور سالجاری در مدارس اعلام شده براي مقاطع مختلف دانش آموزان به اجرا درمی آید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب