امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10934 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدير اداره آموزشهاي شهروندي شهرداري منطقه يک اعلام کرد؛

خانه هاي کودک شمال تهران روزانه ميزبان 250 کودک است

خبرایران: 23خانه کودک در محلات شمال تهران فعال است که به طور ميانگين روزانه ميزبان بيش از 250 کودک هستند.
خانه هاي کودک شمال تهران روزانه ميزبان 250 کودک است

به گزارش خبرایران از  روابط عمومي شهرداري منطقه يک ، بي نظير سياوشي مدير اداره آموزشهاي شهروندي شهرداري منطقه يک با اعلام خبر فوق اظهار داشت : هر خانه ي کودک در محلات شمال تهران ظرفيت پذيرش 10 الي 15 کودک را در طول روز دارد که به آموزش مهارت هاي فردي و اجتماعي کودکان از طريق بازي و اسباب بازي مي پردازند.

وي افزود: در حال حاضر اغلب بازي هاي کودکان رايانه اي است و اين نوع بازي  ها فشار رواني و استرس زيادي را به کودک وارد مي کنند بنابر اين سعي شده در خانه هاي کودک از برنامه ها و آموزش هاي بي ضرر و هدفمند استفاده شود.

سياوشي به رعايت استانداردهاي خانه هاي کودک اشاره کرد و گفت: يکي از نکات قابل توجه در خانه هاي کودک ، رعايت استانداردها و تامين سلامت جسمي کودکان است ، به طوري که بچه ها در اين مرکز از بيمه کامل درماني برخوردارند.

وي با اشاره به بازديد اخير کارشناس کميسيون اجتماعي و فرهنگي شوراي شهر تهران از خانه هاي کودک منطقه يک گفت: يكي از اولويت هاي كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران در سال جديد ، بازديد از خانه هاي کودک در سطح مناطق22 گانه است.

سياوشي تصريح کرد: اين بازديد به منظور بررسي عملکرد خانه هاي کودک و ايجاد بستري مناسب براي آموزش مهارتهاي رفتاري کودکان صورت پذيرفت که طي آن وضعيت ايمني خانه هاي کودک ، تجهيزات و انواع وسايل کمک آموزشي و نوع آموزشهاي ارائه شده به کودکان در چند خانه کودک مورد بررسي قرار گرفت

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب