امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10953 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

یادی از زنده یاد سارا صفالو در شبکه مستند

خبرایران: شبکه مستند سیما با پخش مستند کوتاهی از مراسم خاکسپاری زنده یاد سارا صفالو مسئول روابط عمومی شبکه مستند، یاد این هنرمند تازه درگذشته را زنده می کند.
یادی از زنده یاد سارا صفالو در شبکه مستند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شبکه مستند، حنیف شهپرراد مستندساز در توضیح ویژگی های مستندی که درباره زنده یاد سارا صفالو مسئول روابط عمومی شبکه مستند ساخته شده، اظهار کرد: پس از فوت نابهنگام زنده یاد صفالو با دستور مدیر شبکه قرار شد مستند کوتاهی درباره او بسازیم.

 وی افزود: او چهار سال بود که در شبکه مستند کار می کرد و علاوه بر من، مستندسازان بسیاری با او در ارتباط بودند و اخبار آثارشان توسط زنده یاد صفالو به اطلاع همگان می رسید. 

این مستندساز ادامه داد: تصمیم گرفتیم با این مستند کوتاه، بزرگداشت کوچکی درباره این بانوی تازه درگذشته داشته باشیم. به ویژه که او در کنار کار خبر یک هنرمند بود و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی داشت.

 شهپرراد تأکید کرد: در این مستند 6 دقیقه ای بخشی از مراسم خاکسپاری زنده یاد صفالو آمده و در بخش دیگری از آن نیز همکاران شبکه مستند درباره وی صحبت کرده اند. 

وی یادآور شد: او مولف کتاب مادر شهید سالاری بود و بخشی از این مستند نیز به معرفی کتاب او و خواندن بخش هایی از آن توسط همکاران اختصاص دارد.

 به گفته شهپرراد این مستند ساعت 20:53 امروز چهارشنبه 31 تیر از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود.

زنده یاد سارا صفالو متولد سال 1362 تهران، دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی بود. از وی نمایشنامه های مختلفی نظیر «نقشه خوانان»، «برخورد نزدیک از نوع آخر»، «روز هشتم» و «آدم آدم است» چاپ و منتشر شده است. «نقشه خوانان» سال 88 به کارگردانی لیلا برخورداری در تالار مولوی اجرا شد.

 همچنین آخرین اثر او از مجموعه مادران انتشارات روایت فتح و در مورد مادر گرامی شهید داود سالاری نیز در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب عرضه شد.

همسر وی که در میلاد امام حسن (ع) در اواسط ماه مبارک رمضان امسال به عقد او درآمد، محمدصادق عابدینی روزنامه نگار است.

وی که از خردادماه سال 1390 در شبکه مستند در واحد روابط عمومی مشغول به کار بود، متاسفانه پس از اذان صبح پنجشنبه 25 تیرماه 1394 در بیمارستان طالقانی تهران دار فانی را وداع گفت.

صفالو در آخرین روز از ماه مبارک رمضان در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب