امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10997 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد؛

مجلس برای حمایت از بهزیستی در برنامه ششم و بودجه سالیانه برنامه ریزی می کند

خبرایران: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه به دنیال حمایت بیشتر از بهزیستی هستیم، گفت: قطعا اراده پرسنل این سازمان همواره معطوف به خدمت و تلاش بیشتر بوده و این موضوع بدون از خود گذشتگی میسر نیست.
مجلس برای حمایت از بهزیستی در برنامه ششم و بودجه سالیانه برنامه ریزی می کند

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از شیرخوارگاه صدف در نشستی صمیمانه با مددجویان قمی که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، گفت: پرسنل بهزیستی دارای روحیه فداکاری ویژه‌ای هستند و یکی از مواردی که من همواره به آن توجه کرده و در آنجا حضور پیدا می‌کنم، مراکز بهزیستی در تهران و شهرستان‌ها است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از وظایفی که اراده انسان را معطوف به خدمت بیشتر می‌کند، کار در بهزیستی است افزود: این وظایف و کارها و خدمت به معلولان، افراد بی‌سرپرست و سالخورده از مصادیق اموری است که در پیشگاه الهی مورد قبول خداوند قرار می‌گیرد و این وظایف و تلاش‌ها هر لحظه عبادت است و قطعا تا اشتیاق و علاقه‌ای در میان پرسنل بهزیستی نباشد نمی‌توان کار کرد.

وی بر لزوم حمایت از پرسنل بهزیستی تاکید کرد و گفت: در سطح کلان باید حمایت‌ها از جمله ارائه سختی کار به پرسنل صورت گیرد و قطعا مجلس شورای اسلامی برای حمایت از این حوزه در برنامه ششم و بودجه سالیانه برنامه‌ریزی می‌کند.

لاریجانی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت خیرین در بهزیستی، تصریح کرد: در شرایط کنونی زمینه حمایت و کمک‌های مردمی به این سازمان فراهم است؛ از این‌رو قطعا اگر مردم مشاهده کنند که کمک‌هایشان نتیجه داشته و به نیازمندان می‌رسد این حمایت‌ها رونق می‌گیرد؛ البته کمک‌های مردمی به غیر از حمایت‌های خیرین نتایج و دستاورهایی به جز مسائل مالی دارد، زیرا با این اقدامات مردم احساس می‌کنند که در نگرانی و مشکلات همدیگر شریک بوده و یک درهم تنیدگی روحی ایجاد می‌شود.

رئیس قوه مقننه بر لزوم رفع مشکلات بهزیستی استان قم تاکید کرد و گفت: استانداری باید در راستای حل مشکلات این سازمان برنامه‌ریزی و مطالعاتی را انجام دهد به ویژه در بحث تاسیس ساختمان جدید این سازمان در شهر قم باید تمام پیشنهادات و جوانب مورد بررسی قرار گیرد.

یادآوری می‌شود؛ رئیس مجلس در پایان این نشست از تعدادی از مددجویان موفق در عرصه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی با اهداء لوحی تقدیر و تشکر کرد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب