امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11003 تاریخ انتشار: شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با تشکیل کمیته اجرایی؛

طرح حمایت از مدارس در شمال تهران اجرایی شد

خبرایران : طرح حمايت از مدارس با هدف کمک به تجهیز ، بهسازی و نوسازی، ایمن سازی و بازسازی محیط های آموزشی در سال جاري، اجرایی شد.
طرح حمایت از مدارس در شمال تهران اجرایی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک سعيد کارگران معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه يک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: هدف از اجراي طرح حمايت از مدارس و کميته اجرايي آن ،افزايش سطح همکاري ها و تعاملات ميان بخشي دستگاه هاي مختلف مرتبط با مديريت شهري در زمينه مسايل آموزشي و مراکز تحصيلي ، هم افزایی ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش و شهرداری ، آموزش حقوق و تکاليف شهروندي محصلین و کمک به ارتقاي هر چه بهتر سطح خدمات فرهنگي ، آموزشي ، ورزشي، اجتماعي،فرهنگی و بهداشتي به دانش آموزان با همکاري شهرداري و آموزش و پرورش است .

وي گفت : زمینه فعالیتهای اساسی در اين طرح ، در سه بخش فعاليت تجهيزی ، عمرانی و برنامه اي مشخص شده است.

این مقام مسئول در توضیح فعاليت های عمراني خاطر نشان ساخت: آسفالت مدارس ، جداسازی سرویس های بهداشتی از آبخوری های مدارس ، تعمیرات نمازخانه ها ، لوله کشی ها ، کمک به ترمیم آسفالت معابر ورودی و داخل مدارس ، ايمن سازي و مقاوم سازي مراکز آموزشی و تحصیلی و انجام فعالیتهای ایمنی ، زیباسازی و فضای سبز ، حمل و نقل و ترافيک و.. در بخش عمرانی خدمات قرار دارند.

وی بخش تجهيزي را شامل تجهیز اتاق بهداشت مدارس ، تکمیل قفسه ، میز و رایانه برای کتابخانه ها ، تهیه تجهیزات و لوازم ورزشی، دستگاه تکثیر و تجهیزات هوشمندسازي مدارس دانست.

معاون شهردار منطقه یک افزود: بخش دیگر فعالیت ها بخش برنامه اي است که به برگزاری تورهای نیمروزه آموزشی و تهرانگردی ، راه اندازی ایستگاههای تندرستی در مدارس ، اجرای طرح نسیم بهشت ، آموزش مهارتهای زندگی و خانوادگی ، برگزاری دوره های آموزشی مهارتی و کارآفرینی ، آموزش پسماند و محیط زیست ( آسمان آبی- زمین پاک ) ، آشنایی با آسیب های فضای مجازی ، همکاری و تعامل جهت برگزاری جشنواره های مشکات ، شمسه و هچنین به فعاليتهاي فرهنگي ، اجتماعي ،آموزشي ، زيست محيطي و.. در سطح مدارس مي پردازد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک خاطر نشان کرد : در خصوص برگزاری هر چه بهتر فعالیتهای عمرانی ، تجهیزی و برنامه ای در سال 94 هماهنگی های لازم با حضور کارشناس ارشد اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران ، نمایندگان معاونت های ترافیک ، خدمات شهری و فضای سبز ، فنی و عمران و معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه یک انجام شده است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب