امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11008 تاریخ انتشار: شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر بافرانی در راستای اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک و خط سفید تأکید کرد؛

حضور مدیران منطقه 21 در مساجد جهت آشنا سازی شهروندان

خبرایران : در راستای اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک و خط سفید ، شهردار منطقه 21 به حضور مدیران منطقه ای در مساجد جهت آشناسازی هر چه بیشتر شهروندان با این طرح و اجرای آن تأکید کرد .
حضور مدیران  منطقه 21 در مساجد جهت آشنا سازی شهروندان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، دکتر جمال بافرانی شهردار منطقه ضمن بیان این مطلب گفت : در راستاي اجرای طرح آسمان آبي ، زمين پاك و خط سفيد ، منطقه 21 برنامه هایی را جهت فرهنگ سازي و ارتقاي سطح آگاهي هاي شهروندان با رویکرد مسجد محوري ، تدارک دیده است .

به گفته شهردار منطقه 21 ، به دلیل اهمیت طرح آسمان آبی ، زمین پاک و خط سفید و همچنن توجه و نگاه ویژه مدیریت شهری به اجرای درست و دقیق این طرح ، معاونین و شهرداران نواحی منطقه 21 جهت تبلیغات و ترویج طرح مذکور در مساجد سطح منطقه حضور یافته و از نزدیک شهروندان را با این مقوله آشنا خواهند کرد .

دکتر بافرانی در پایان متذکر شد : مدیران منطقه بعد از نماز ظهر و عصر در 28 مسجد سطح منطقه بمنظور سخنرانی در مورد طرح آسمان آبی ، زمین پاک و خط سفید حضور خواهند داشت .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب