امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11015 تاریخ انتشار: شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معرفی اعضای هیئت انتخاب و داوران بخش طرح و ایده جشنواره فیلم «یاس»

خبرایران: اعضای هیئت انتخاب و داوران بخش طرح و ایده فیلمنامه سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ ویدیویی «یاس» معرفی شدند.
معرفی اعضای هیئت انتخاب و داوران بخش طرح و ایده جشنواره فیلم «یاس»

به گزارش خبرایران به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره فیلم‌ ویدیویی، با پایان مهلت ارسال آثار در بخش طرح و ایده فیلمنامه این دوره از جشنواره، اعضای هیئت انتخاب و داوری این بخش معرفی شدند.

بر اساس این خبر، ‌فرهاد توحیدی، حبیب احمدزاده و رضا مقصودی در سومین جشنواره فیلم یاس، طرح و ایده‌های رسیده به دبیرخانه را انتخاب و به داوری آثار می‌پردازند.

سومین جشنواره فیلم یاس در ۵ بخش مسابقه ایران، مسابقه فیلم‌های پویانمایی بلند، مسابقه سینما - ویدیو، مسابقه طرح و ایده فیلمنامه، مسابقه مواد تبلیغی و اطلاع‌رسانی و مسابقه بین‌الملل برگزار می‌شود که امسال چشم‌انداز آسیا به بخش مسابقه بین‌الملل اضافه شد.

موسسه رسانه‌های تصویری در سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس بخش مسابقه «طرح و ایده فیلمنامه» را با توجه به اهمیت نقش فیلمنامه در ارتقای آثار سینمایی و ویدیویی و همچنین کشف استعدادهای جوان در حوزه فیلمنامه‌نویسی با هدف بالا بردن سطح کمی و کیفی ادبیات نمایشی و ارزیابی طرح‌ها و ایده‌های نو برگزار می‌کند.

سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس اول تا ششم مهرماه به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب