امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11025 تاریخ انتشار: شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در جشن بزرگ فوتبال کشور؛

بانک دی امشب از برترین‌های فوتبال ایران تقدیر می‌کند

خبرایران: مراسم برترین‌های فوتبال ایران در لیگ چهاردهم با حمایت مالی بانک دی روز شنبه (امروز) در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
بانک دی امشب از برترین‌های فوتبال ایران تقدیر می‌کند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره کل روابط عمومی بانک دی، مراسم برترین‌های فوتبال ایران شنبه سوم مرداد ماه در سالن همایش‌های برج میلاد تهران و با حضور اهالی فوتبال و حمایت بانک دی برگزار می‌شود. در این جشن پیشکسوتان فوتبال، مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و اعضای هیات رئیسه‌ و پیشکسوتان داوری حضور دارند.

در این مراسم 14 انتخاب برتر فوتبال ایران در فصل گذشته اعلام شده و از سوی بانک دی مورد تقدیر قرار می‌گیرند. داور و کمک داور برتر، باشگاه برتر، باشگاه اخلاق‌مدار برتر، بازیکن اخلاق، برترین دروازه‌بان، برترین مدافع، برترین بازیکن میانی، بهترین مهاجم، بهترین هیات برگزار کننده مسابقات، بهترین گلزن( آقای گل)، پدیده مسابقات و مرد سال فوتبال ایران، برترین مربی معرفی و انتخاب می‌شود.

در این مراسم همچنین از برترین بازیکن لیگ دسته اول و برترین گلزن این رقابت‌ها در فصل گذشته تقدیر خواهد شد. در بخش بانوان هم بهترین بازیکن و برترین گلزن( خانم گل) تقدیر می‌شود.

این مراسم که از ساعت 20 و 30 دقیقه آغاز می‌شود به صورت زنده از تلویزیون پخش خواهد شد.

سال گذشته نیز مراسم انتخاب برترین فوتبال کشور با حمایت بانک دی به صورت ویژه و باشکوهی برگزار و از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده پخش شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب