امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11028 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک خبرداد؛

ساماندهی 6 هزار تابلوی شهر ی در شمال تهران

خبرایران: با هدف یکسان سازی تابلوهای دیوار کوب در مناطق 22 گانه شهر تهران ، بیش از 6 هزار تابلوی طرح جدید در معابر شمال تهران جایگزین تابلوهای قدیمی شد.
ساماندهی 6 هزار تابلوی شهر ی در شمال تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه یک مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : طرح جدید نصب تابلوهای دیوار کوب معابر با هدف استفاده از طرح مصوب و اطلاع رساني سريع به شهروندان و یکسان سازی تابلوهای شهر تهران طبق مصوبه سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در معابر منطقه یک در حال اجراست . 

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک خاطر نشان ساخت: در چهار ماهه اول سال جاری در حدود 6 هزار و500  عدد پلاک دیوار کوب در کوچه ها،خیابان ها و معابر سطح منطقه یک نصب شده است و این طرح تا تعویض پلاک های معابر به خصوص پلاک های طرح قدیمی و فرسوده ادامه خواهد داشت.

به گفته این مقام مسئول از ویژگی های پلاک های جدید می توان به نوع رنگ و کنتراست آن جهت کشش بصری بیشتر مخاطبین نام برد.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده     پلا ک های فرسوده و یا بی نام با سامانه مدیریت شهری 137 ،  ناحیه مربوطه تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به تعویض پلاک و یا نامگذاری معبر اقدام شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب