امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11031 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آغاز طرح نشاط و تعالی در منطقه 15

خبرایران: طرح نشاط و تعالی در منطقه 15 با ثبت نام از 260 نفراز فرزندان کارکنان آغاز شد.
آغاز طرح نشاط و تعالی در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، این طرح به همت پایگاه بسیج منطقه و باهمکاری معاونت توسعه منابع انسانی و با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برگزار می شود.

بنابراین گزارش، در قالب این طرح کودکان به تفکیک مقاطع تحصیلی به تورهای مختلفی شامل بازدید از برج میلاد، سرزمین عجایب، باغ موزه دفاع مقدس، مرکز علوم و نجوم تهران، آسمان نمای افلاک، مجموعه دریاچه خلیج فارس، موزه حیات وحش دارآباد، ری گردی ، برج آزادی، موزه خودرو، پارک ژوراسیک، کاخ نیاوران ،پارک ارم و ...  اعزام  می شوند.

برپایه این گزارش، در این راستا فرزندان مقطع ابتدایی روزهای شنبه(دختر و پسر)، فرزندان دختر مقطع دوره اول و دوم دبیرستان روزهای دوشنبه و فرزندان پسر مقطع دوره اول و دوم دبیرستان روزهای چهارشنبه به این اردوها اعزام می شوند.

این گزارش حاکیست، در این طرح همچنین آموزشهای لازم در ارتباط با برنامه های فرهنگی و مذهبی با موضوع های مهدویت و ولایت، فضاهای مجازی و اجتماعی، استفاده از ماهواره، علائم و خاستگاه شیطان پرستی و عرفان های نوظهور، آموزه های دینی و قرآنی و ... به دانش آموزان ارائه می شود.

شایان ذکر است، در هر جلسه همچنین سوالاتی در قالب آموزشهای ارائه شده مطرح و به افرادی که پاسخ درست می دهند جوایزی اهدا می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب