امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11033 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با همراهی مشاور فرهنگی شهردار تهران صورت گرفت؛

بازدید شبانه اعضای شورای راهبردی قرارگاه جنگ نرم از آسیب های اجتماعی پایتخت

خبرایران: اعضای شورای راهبردی و هماهنگی قرارگاه جنگ نرم با هدف آشنایی با آسیب های شهر تهران در حوزه اجتماعی و عملکرد و اقدامات شهرداری تهران به صورت شبانه از تعدادی از مراکز و نقاط جنوبی پایتخت بازدید کردند.
بازدید شبانه اعضای شورای راهبردی قرارگاه جنگ نرم از آسیب های اجتماعی پایتخت

 

 
 


بازدید شبانه اعضای شورای راهبردی قرارگاه جنگ نرم از آسیب های اجتماعی پایتخت

 
 

 

به گزارش خبرایران ، این بازدید با حضور سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ، سردار علیرضا افشار دبیرکل قرارگاه جنگ نرم و جمعی از مدیران فرهنگی اجتماعی و اعضای کارگروه های قرارگاه جنگ نرم با همراهی دکتر علی محمد نائینی مشاور فرهنگی شهردار تهران و قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و فرزاد هوشیار رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران صورت گرفت.

بازدید اعضای شورای راهبردی و هماهنگی قرارگاه جنگ نرم از  مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران با حضور مدیران سازمان حمل و نقل و ترافیک بخشی از این برنامه بود که از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی به شهروندان قرار گرفتند.

حضور در مددسرای خاوران واقع در منطقه 15 و بررسی کم وکیف ارائه خدمات در زمینه ساماندهی معتادان و زمینه سازی برای ترک اعتیاد آنان از دیگر برنامه های این بازدید شبانه بود که اعضای شورای راهبردی و هماهنگی قرارگاه جنگ نرم به گفتگو با مددجویان حاضر در این مددسرا پرداختند.

همچنین حاضرین از مرکز ندای ره یافتگان در منطقه 19 که محل ترک اعتیاد مددجویان است نیز بازدید کردند و در جریان روند امور قرار گرفتند.
اعضای شورای راهبردی و هماهنگی قرارگاه جنگ نرم در ادامه با حضور منطقه 12 در محله هرندی و محله  اوراقچی ها واقع در خیابان شوش معضلات و اتفاقات پیش آمده در محل را به صورت میدانی مورد بررسی قرار دادند و از نزدیک با مشکلات این مناطق آشنا شدند.

این بازدید پس از پانزدهمین نشست شورای راهبردی و هماهنگی قرارگاه جنگ نرم از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد تا اعضای این شورا از نزدیک آسیب های اجتماعی مناطق جنوبی پایتخت را مشاهده کنند تا تصمیم گیریها و سیاستگذاریها بر اساس مشاهدات ملموس میدانی به صورت دقیق صورت گیرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب