امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11053 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۹:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

باحکم دکتر پورمحمدی ؛

رئیس مرکز تولید و فنی سیما منصوب شد

خبرایران: دکتر علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیما در حکمی مهندس علیرضا پورصابر را به سمت رئیس مرکز تولید و فنی سیما منصوب کرد.
رئیس مرکز تولید و فنی سیما منصوب شد

به گزارش خبرایران به نقل ازروابط عمومی معاونت سیما، دکتر پورمحمدی در این حکم، به سازماندهی، برنامه‌ریزی و نظارت در جهت استفاده بهینه از منابع تولیدی و فنی تاکید کرده است.

وی با توجه به ساختار جدید مرکز، زمینه‌های ارتقاء بیشتر در سطوح فنی و تولیدی را حائز اهمیت شمرده و اضافه کرده است: امکانی برای افزایش سطح استانداردهای لازم تولید و پخش، بهره‌گیری از روش ها و فناوری های نوین فراهم شود.

توصیه دیگر معاون سیما، تربیت نیروی انسانی کارآمد و حرفه‌ای برای خدمت‌رسانی به شبکه‌های مختلف سیما با هماهنگی مراکز فنی سازمان، بیان شده است.

یادآور می شود مهندس علیرضا پورصابر دارای کارشناسی مهندسی برق و همچنین کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت ایران بوده و پیش از این سمت هایی همچون مدیرکل فنی پخش، قائم مقام مدیرکل فنی پخش، مسئول راه‌اندازی ساختمان پخش جدید سازمان صدا و سیما و همچنین همکاری در راه‌اندازی اکثر شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما را بر عهده داشته است.

گفتنی پیش از این مهندس مجید شعبان‌پور تصدی ریاست مرکز، را بر عهده داشت.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب