امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11057 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهرداری منطقه 11 برگزار می کند؛

کارگاه‌های آموزشی مهارت‌ فرزند پروری برای والدین مادران دارای کودک صفر تا 4 ساله به سرای محلات مراجعه کنند

خبرایران : معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 از برگزاری کارگاه‌های مهارت‌ فرزند پروری ویژه‌ی مادران دارای فرزندان نوزاد تا 4 ساله در سرای محلات و خانه های خانواده و سبک زندگی خبر داد.
کارگاه‌های آموزشی مهارت‌ فرزند پروری برای والدین   مادران دارای کودک صفر تا 4 ساله به سرای محلات مراجعه کنند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، سید عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در این باره گفت: اداره امور بانوان به عنوان اصلی ترین متولی تحکیم بنیان خانواده در مدیریت شهری، با در نظر گرفتن اهمیت دوران اولیه کودکی به عنوان بهترین سن آموزش، برگزاری کارگاه‌های مهارت‌ فرزند پروری را در دستور کار خود قرار داده است تا والدین برای تربیت نسل آینده از این آموزش‌ها بهره گیرند.

او با اشاره به این که کارگاه های فرزند پروری در 4 موضوع برگزار می شود؛ افزود:موضوعات شامل امورتربیتی ومذهبی، بازی و سرگرمی ،سلامت تغذیه ای و آموزش شهروندی و مهارت ارتباطی است.

طباطبایی  در خصوص این که کارگاه های روان شناسی فرزندپروری برای آموزش تربیت صحیح کودکان به مادران دارای فرزند صفر تا 4 سال برگزار می‌شود؛ ادامه داد: این کارگاه از نیمه مرداد ماه آغاز و تا پایان شهریور  ادامه داد.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این کلاس ها به سرای محلات محله سکونت خود مراجعه نمایند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب