امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11080 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طی حکمی از سوی شهردار تهران ؛

عیسی علیزاده مدیرعامل جدید سازمان زیباسازی شهر تهران شد

خبرایران: عیسی علیزاده؛ رئیس اسبق سازمان فعالیت‌های قرانی دانشگاهیان کشور، طی حکمی از سوی شهردار تهران، مدیرعامل جدید سازمان زیباسازی شهر تهران شد.
عیسی علیزاده  مدیرعامل جدید سازمان زیباسازی شهر تهران شد

به گزارش خبرایران، مجتبی عبداللهی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در مراسم معارفه عیسی علیزاده به عنوان مدیرعامل جدید سازمان زیباسازی شهر تهران به فعالیت‌های این سازمان اشاره کرد و گفت: کار گروهی و تیمی مدیران، معاونین و کارکنان این سازمان دلیل اصلی حرکت رو به جلوی این سازمان است.

تبلیغات محیطی و فرهنگی، پیرایش و حذف زوائد شهری، احجام شهری و نورپردازی از موضوعاتی بود که معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر آن، افزود: انتظار شهردار و دیگر حوزه‌های شهری از این سازمان این است که همانطور که طی سال های گذشته روی ریلی حرکت به جلو داشته با کار تیمی و گروهی به همین روال ادامه دهد.

در ادامه این جلسه، دکتر علیزاده با یادآوری اقدامات انجام شده در زمان مدیریت دکتر کامیاب و با تشکر از فعالیت‌های وی در سازمان زیباسازی شهر تهران، گفت: پروژه‌های مهمی در دستور کار سازمان زیباسازی قرار دارد که پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند.

گفتنی است علیزاده که قبل از این معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان بود، سمت‌هایی چون سرپرستی معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان و همچنین ریاست سازمان‌ فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)را نیز در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

وی همچنین دانش‌آموخته دانشگاه تهران بوده و عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی و سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور است.

جمال کامیاب نیز که قبل از علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران بوده، هم اکنون به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور فرانسه منصوب شده است.

دربخشی از حکم دکتر قالیباف آمده است: انتظار می‌رود با سرلوحه قرار دادن نظام زیباسازی شهر تهران، بهره مندی از دیدگاه‌های نخبگان، متخصصان و دانشگاهیان، تفکر راهبردی و مدیریت جامع و نظام‌مند در تحقق سازمانی برنامه محور، سیاستگزار و ناظر بر تمامی امور زیباسازی و به طور خاص تاکید بر حفظ خاطرات جمعی و میراث مادی و معنوی شهر، ساماندهی نمای فضاهای عمومی شهر، آفرینش آثار فاخر هنری، ماندگار و با ارزش را منطبق بر استانداردهای علمی و بین المللی فراهم آورید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب