امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11082 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

زرین پور اعلام کرد؛

اتمام مطالعات عملیات اصلاح هندسی در 8 تقاطع منطقه 10 تهران

خبرایران: جاشنین معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 10 از اتمام مطالعات اجرای عملیات اصلاح هندسی در 8 تقاطع منطقه خبر داد.
اتمام مطالعات عملیات اصلاح هندسی در 8 تقاطع منطقه 10 تهران

به گزارش خرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، داریوش زرین پور جاشنین معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 10 با اعلام این خبر گفت: فراهم سازی بستر مناسب برای ایجاد رفاه، آسایش و تردد ایمن و آسان شهروندان از رویکردهای مهم مدیریت شهری منطقه است و بر همین اساس اجرای عملیات اصلاح هندسی عمدتا در معابر و تقاطع هایی که به دلیل حجم تردد خودروهای عبوری، با احتمال ایجاد ترافیک و ازدحام خودروها روبرو هستند در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان این که با شناسایی محل های حادثه خیز، منطقه اقدام به مطالعه و طراحی اصلاحات هندسی در تقاطع ها نموده است افزود: در این راستا از ابتدای سال تاکنون با توجه به مطالعات ترافیکی انجام شده 8 نقطه در منطقه برای اصلاح هندسی شامل خیابان امام خمینی (ره) تقاطع خیابان خوش و خیابان رودکی و ... در نظر گرفته شده و مراحل مطالعاتی آن به اتمام رسیده است.

به گفته زرین پور در برخی نقاط اجرای عملیات اصلاح هندسی مستلزم تملک است که در این بازده زمانی تسطیح معابر انجام می گیرد.

جانشین معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه یادآور شد: این عملیات بسته به شرایط و نوع تقاطع ها با حذف زوایای قائم گردشی، تنظیم حرکات گردشی با احداث جزیره میانی و حذف نقاط برخورد به وسیله ایجاد رفلکتور امکان پذیر می شود. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب