امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11085 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 17 خبرداد؛

ساماندهی و اصلاح هندسی دوراهی قپان

خبرایران : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 17 با اشاره به پیشرفت قابل توجه فاز دوم پروژه خط سفید، از ساماندهی محور دوراهی قپان و کاهش بار ترافیکی این معبر پر تردد خبر داد.
ساماندهی و اصلاح هندسی دوراهی قپان

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه 17، مهدی نوروزی با اشاره به کاهش محسوس بار ترافیکی در خیابان قزوین گفت : عملیات ساماندهی و اصلاح هندسی در خیابان قزوین تقاطع خیابان امین الملک صورت گرفته تا علاوه بر تسهیل عبور و مرور بار ترافیکی، ایمنی عابرین پیاده نیز تامین شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 17 پیشرفت عملیاتی فاز دوم خط سفید را حاصل تعامل دوسویه با پلیس راهور منطقه دانست و افزود : با تعامل مثبت و موثر با پلیس راهور بسیاری از موانع پیشروی اجرای طرح برداشته شد و عملیاتی با وسعت ششصد متر مربع در کمترین زمان ممکن اجرا شد تا محوری به طول 30متر مناسب سازی و ایمن سازی شود.

گفتنی است دوراهی قپان یکی از پرترددترین محورهای متقاطع خیابان قزوین است که با اقدام صورت گرفته بخشی از بار ترافیکی آن کاسته شده و ایمنی عابرین پیاده نیز تامین گردید.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب