امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11089 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت هفته کار آفرینی صورت می گیرد؛

اجرای اهداف حمایتی از کارآفرینان منطقه 11

خبرایران : همزمان با آغاز هفته کار آفرینی به منظور اجرای اهداف حمایتی از کارآفرینان و ایجاد فرصت های اقتصادی برای تقویت اقتصادی خانواده ها ؛ بازارچه عرضه محصولات تولیدی و معرفی فرصت های اشتغال درسرای محلات منطقه 11 دایر شد.
اجرای اهداف حمایتی از کارآفرینان منطقه 11

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه 11، به گفته سید عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران ؛ این بازارچه که از 6 مرداد به مناسبت روز ملی کار آفرینی فعالیت خود را در سرای محلات سطح منطقه آغاز کرده است؛ تا پایان فصل تابستان محصولات تولیدی کارآفرینان را عرضه و در معرض فروش می گذارند.

او با بیان این که در راستای اجرای طرح های حمایتی برای کاهش فقر در سطح جامعه و توانمند سازی اقتصادی خانواده ها ؛ برنامه های کارآفرینی با جدیت دنبال خواهد شد ؛ گفت:به منظور ایجاد فرصت در تقویت توانایی‌های شهروندان و زمینه مهارت های شغلی؛ این بازارچه ها با هدف معرفی کارآفرینان و تنوع مشاغل در زمینه های خود اشتغالی دایر شده است.

طباطبایی ادامه داد: صنایع دستی ، لباس سنتی و محصولات غذایی از جمله محصولاتی است که در این بازارچه ها با قیمت مناسب عرضه می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11   با تاکید بر ضرورت حمايت از کارآفرينان و اشاعه فرهنگ کارآفريني، خاطرنشان کرد: سعي کرده ايم با ايجاد فضاي مناسب براي افراد خود اشتغال و صاحبان مشاغل خانگي، شرايط را براي عرضه توليدات و محصولات آن ها فراهم کنيم.

به مناسبت هفته کارآفرینی محصولات کارافرینان در 8 سرای محله عباسی، آگاهی، فروزش، راه آهن، قلمستان، امیریه، انقلاب و جمهوری به مدت یک هفته عرضه می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب