امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11095 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی؛

مدیرعامل بانک مسکن نشان مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی را دریافت کرد

خبرایران: دکتر محمد هاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن در چهارمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی وزارتخانه ها و سازمان های دولتی و خصوصی به عنوان مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی لوح سپاس دریافت کرد.
مدیرعامل بانک مسکن نشان مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی را دریافت کرد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک مسکن ،درچهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که درمرکز همایش های سازمان اسناد کتابخانه ملی تهران برگزار شد؛ نشان تعالی روابط عمومی به مدیرعامل بانک مسکن به دلیل حمایت از تعالی جویی و تعالی گری در مدیریت ارتباطات با مخاطبان درون و برون سازمان اهداء شد.

گفتنی است این آیین با پیام دکتر آپنیل دیوالتر رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی شروع و با حضور 500 نفر از نخبگان و متخصصین روابط عمومی های کشور٫ دست اندرکاران و پیشکسوتان این حرفه ٫ جمعی از اساتید علوم ارتباطات و برخی مسوولان کشور برگزار شد.

شایان ذکر است روابط عمومی بانک مسکن نیز در این دوره از آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی های ایران، تندیس بلورین سرآمدی روابط عمومی را دریافت کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب